کد خبر : 1803440 | 20 دی 1400 ساعت 12:37 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

فلاح: از جوانان پیکان در آینده بیشتر می‌شنوید

سامان فلاح یکی از بازیکنان جوان پیکان است که مجتبی حسینی به او اعتماد کرده و از او در ترکیب ثابت استفاده می‌کند.

فلاح: از جوانان پیکان در آینده بیشتر می‌شنوید 

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوان پیکان در تهران به کسب تساوی با تیم سرسخت آلومینیوم رضایت داد. سامان فلاح در مورد این دیدار گفت: بازی خوب و پایاپای بود؛ البته موقعیت‌های ما بیش تر از آلومینیوم بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی روی اشتباه خودمان گل دریافت کردیم و تا دقیقه ۹۰ هر چقدر سعی کردیم گل برتری را بزنیم نشد.

 

او در مورد قضاوت داور و بازگرداندن رایش ادامه داد: یک صحنه بحث برانگیز وجود داشت. داور وسط برای ما پنالتی اعلام کرد ولی بعد از مشورت با کمک داور، پنالتی را برگرداند و ما هم به تصمیمش احترام گذاشتیم. در نیمه دوم چندبار کادر فنی و بازیکنان آلومینیوم سروصدا کردند و داور تحت تاثیر آنها قرار گرفت ولی به نسبت خوب بود و داوری بدی نداشتیم.

 

مدافع پیکان در مورد حضور ۹ بازیکن ۲۳ ساله این تیم در دیداری که خودش هم جزو آنها بود بود عنوان کرد: آقای حسینی همیشه تیم های جوان و خوبی را در اختیار داشته و امسال هم از نفرات جوان استفاده می کند. پیکان همیشه جوان‌های خوبی داشته و آقای حسینی خیلی با جوانان صحبت می‌کند و آنها هم می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. باید بابت اعتماد به جوانان از آقا مجتبی تشکر کنم انشالله در ادامه جواب محبت هایش را بدهیم.

 

وی با اشاره به شرایط پیکان از لحاظ سخت افزاری گفت: زمین، سالن بدنسازی و تمام امکانات را داریم ولی مشکل اصلی ما زمین بازی است. اول فصل در شهرقدس بازی می‌کردیم و بعد هم به انقلاب و دستگردی رفتیم و فعلا هم در دستگردی هستیم و کمی در امر میزبانی مشکل داشتیم و باید در بازی‌هایی که میزبان هستیم بتوانیم پیروز شویم.

 

فلاح در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: مس همیشه بازیهای پر گلی انجام داده و امیدوارم این بازی پرگل اما به سود ما باشد و دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها