کد خبر : 1803461 | 20 دی 1400 ساعت 14:26 | 9K بازدید | 8 دیدگاه

آینده سردار همچنان نامشخص است

اضافه شدن آزمون به تمرینات زنیت در دبی

با وجود اینکه اخبار زیادی درباره آینده سردار آزمون در رسانه ها منتشر می شود، اما قرار است که او به تمرینات زنیت در دبی اضافه شود.

اضافه شدن آزمون به تمرینات زنیت در دبی

به گزارش "ورزش سه"، « امیدوارم امکان جذب سردار آزمون فراهم شود، ولی من چیزی در این مورد نمی‌دانم و این موضوع در حیطه اختیارات من نیست.» این آخرین اظهارنظر رسمی یک چهره ویژه در تعیین آینده مهاجم ایرانی زنیت بود. پیتر بوژ سرمربی لیون پس از تساوی یک – یک مقابل پاریس با اعلام این جمله که خواهان جذب سردار است، از نامشخص بودن وضعیت این بازیکن خبر داد.

 

اما اکنون رسانه ها خبر داده اند که آزمون در کمپ تمرینی دبی به زنیت می پیوندد و این بازیکن هنوز تصمیمی در مورد آینده نگرفته است. طبق گزارش Bobsoccer، آزمون و زنیت هر دو پیشنهادهایی از چندین باشگاه اروپایی از جمله لیون دارند. با این حال، آزمون با هیچ باشگاه اروپایی برای انتقال به توافق نرسیده است.

 

زنیت به بازیکن ایرانی خود پیشنهاد قراردادی جدید با شرایط بسیار مطلوب ارائه کرده است. با این حال، آزمون به زودی در کمپ تمرینی دبی به زنیت می پیوندد که در جریان ارتباط با کادر فنی و مدیریت باشگاه، سرنوشت این مهاجم مشخص خواهد شد.

 

تیم آزمون هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. همچنین خبر رسیده که رایزنی ها با قربان بردیف سرمربی سابق "روبین" و "روستوف" که به آزمون نزدیک است، جهت به دست آوردن رضایت او در حال انجام است. گفته می شود که زنیت در صورت دریافت پیشنهادی که از نظر اقتصادی سودآور باشد، اصراری بر تمدید قرارداد نخواهد داشت. در صورت فروش این بازیکن ایرانی، زنیت مذاکرات را با یک مهاجم خارجی تشدید خواهد کرد.

 

پیش از این گزارش شده بود که "زنیت" به آزمون پیشنهاد قراردادی 4 ساله داده است و این باشگاه آماده است تا پایان ژانویه صبر کند. در همان زمان لیون برای آزمون 3 میلیون یورو به زنیت پیشنهاد داد، اما باشگاه سن پترزبورگ برای بازیکنی که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، پول بیشتر می خواهد.

 

این مهاجم 27 ساله در این فصل 7 گل در 15 بازی از رقابت های لیگ برتر روسیه به ثمر رسانده است و توانست عنوان بهترین بازیکن سال روسیه را نیز کسب کند.

 

1681489

دیدگاه‌ها