کد خبر : 1803471 | 20 دی 1400 ساعت 15:35 | 11.6K بازدید | 9 دیدگاه

پوچتینو: وراتی بهترین بازیکن PSG بود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن به تمجید از مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی تیم خود پرداخته است.

پوچتینو: وراتی بهترین بازیکن PSG بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته و در شرایطی که نمایش چندان خوبی در مقابل لیون نداشت، در نهایت با گلزنی تیو کهرر در دقایق پایانی از شکست گریخته و به تساوی 1-1 رضایت داد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم فرانسوی در پایان بازی مدعی شد چندین بار در جریان مسابقه پست مارکو وراتی را تغییر داده و این هافبک ایتالیایی وظایف خود را در زمین به نحو احسن انجام داده است.

 

1681502

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: " در نیمه اول مشکلات زیادی داشته و در گردش توپ کند عمل کردیم. دروازه پاری سن ژرمن در اوایل مسابقه باز شده و در ادامه لیون بسیار فشرده و متمرکز بازی کرد. اگر مارکو وراتی را بهترین بازیکن زمین ندانم، قطعا او در بین بهترین ها جای داشت. وراتی بازی را در پست شماره هشت آغاز کرده، سپس جلوتر رفت و کار را در پست شماره 10 و بازی را در مقابل خط دفاعی حریف به پایان رساند. وراتی در طول مسابقه سه بار پست خود را تغییر داد. شرایط در طول بازی می تواند غیرقابل پیش بینی باشد و ما اخیرا وظایف متفاوتی را از مارکو وراتی می خواهیم.

 

تغییرات مداوم پست جینی واینالدوم؟ بحث تعادل در ترکیب تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. من فکر نمی‌کنم مسئله اصلی در مورد جینی واینالدوم پست او باشد، بلکه فرم یک بازیکن مهم ترین موضوع است. واینالدوم تجربه زیادی داشته، در باشگاه های بزرگی به میدان رفته و این بازیکن عادت دارد در پست های مختلف بازی کند.

دیدگاه‌ها