کد خبر : 1803629 | 21 دی 1400 ساعت 10:59 | 54.3K بازدید | 28 دیدگاه

چرا رونالدو مقابل استون ویلا غایب بود؟

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در مکالمه‌ای خصوصی با کریستیانو رونالدو به این نتیجه رسید که از او در جام حذفی استفاده نکند.

چرا رونالدو مقابل استون ویلا غایب بود؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دور سوم جام حذفی انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که کریستیانو رونالدو در این بازی تیمش را همراهی نمی‌کرد و غایب بزرگ میدان بود.

رانگنیک مدعی شد که تصمیم کنار گذاشتن رونالدو، تصمیمی بود که او در مشورت با خود این بازیکن گرفته و آنها در مکالمه‌ای خصوصی به این نتیجه رسیدند که بهتر است او در این بازی حضور نداشته باشد.

 

1671277

 

این مربی آلمانی در این باره اظهار داشت:« من روز گذشته پیش از تمرین با کریستیانو حرف زدم. او به من گفت که در چند روز گذشته مشکلاتی داشته است. در آخر ما تصمیم گرفتیم که هیچ ریسکی برای بازی جام حذفی که به راحتی ممکن است 120 دقیقه شود انجام ندهیم.»

تاکید رانگنیک بر این که او با همراهی و مشورت رونالدو چنین تصمیمی را گرفته نشان می‌دهد که این مربی در تلاش است از مشکلاتی دوری کند که باعث شد اوله گونار سولسشر کارش را از دست بدهد.

این مربی نروژی در جریان تساوی 1-1 برابر اورتون تصمیم گرفت که رونالدو را از ترکیب کنار بگذارد و او کار را از روی نیمکت آغاز کرد، اتفاقی که چندان به مذاق این بازیکن خوش نیامد و زمینه‌ساز حواشی بسیاری برای او شد.

حتی سر الکس فرگوسن نیز از این تصمیم سولسشر انتقاد کرده بود و بسیاری باور دارند که این موضوع باعث شد جایگاه این مربی در راس کادر فنی یونایتد متزلزل شود، اتفاقی که رانگنیک قصد دارد از رخ دادن آن جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها