کد خبر : 1803660 | 21 دی 1400 ساعت 12:58 | 23.6K بازدید | 26 دیدگاه

معمایی: به هیچ عنوان از این حق مسلم خود نمی‌گذریم؛

صدری قدرت ماورایی دارد که می‌گوید پول نمی‌دهم!

مدیرعامل شهر خودرو خراسان نسبت به صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس واکنش تندی نشان داد.

 صدری قدرت ماورایی دارد که می‌گوید پول نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس نسبت به شکایت باشگاه مشهدی گلایه کرد و آن را پول زور و نزول دانست و گفت حاضر به پرداخت مطالبه 7 میلیارد و 800 میلیون تومانی و یا بیشتر از آن که باشگاه شهر خودرو مطالبه می‌کند که چیزی حدود 15 میلیارد است، نیست و اگر اصل پول را مشهدی‌ها می‌خواهند، او حاضر به پرداخت آن است.

 

حالا این صحبت‌های جنجالی سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با واکنش مسعود معمایی مدیرعامل شهر خودرو همراه شده و او با مطرح کردن صحبت‌های تند از پی‌گیری پرونده برای وصول مطالبات باشگاه مشهدی خبر داد.

 

معمایی در این‌باره گفت: دوسال و نیم از این بدهی گذشته است و در باشگاه پرسپولیس خیلی ها آمده‌اند و خیلی ها هم رفته‌اند قرار نیست با این جابجایی ها تعهدات مالی این باشگاه صفر شود یا پاک بشود؛ آقای صدری مدیرعامل پرسپولیس مگر به کجا وصل است یا چه قدرت ماورایی دارد که در برنامه زنده عنوان می‌کند من پول باشگاه شهرخودرو را نمی‌دهم؟

 

مدیرعامل شهر خودرو در ادامه صحبت‌هایش گفت:  اگر بدهی‌های مدیر قبلی به آقای صدری مربوط نمی‌باشد، پس ایشان حق استفاده از درآمدهایی که در دوران آقای انصاری‌فرد و مدیران قبلی پرسپولیس کسب شده را ندارد؛ ما با این ادبیاتی که از آقای صدری شنیدیم، برای ادامه پیگیری‌هایمان در خصوص طلب باشگاه بزرگ شهرخودرو مصمم‌تر شدیم و به هیچ عنوان از این حق مسلم خود نمی‌گذریم.

 

مسعود معمایی با اعتراض نسبت به ادبیات سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس ادامه داد: آقای صدری عنوان کرده است تا زمانی که من باشم، این طلب را نمی‌دهم! مگر قانون قرار است بنا بر بودن یا نبودن افراد و مدیرها با عناوین و مسائل مختلف برخورد کند و حکم صادر کند؟ قانون همیشه یکسان است؛ چه ایشان باشند و چه نباشند، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت طلب باشگاه شهرخودرو می‌باشد.

 

مدیرعامل شهر خودرو در بخش پایانی مصاحبه‌اش در واکنش به صحبت‌های مجید صدری گفت: دوران نمی‌دهم چون زورم زیاد است  تمام شده است و به لطف قانون و ارکان انضباطی و قضائی فدراسیون فوتبال حق خود را از باشگاه پرسپولیس خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها