کد خبر : 1803733 | 21 دی 1400 ساعت 17:32 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

نیازی به اعمال فشار به باشگاه نمی‌بینم؛

توخل: نصف پای چلسی هم در فینال نیست!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی تاکید کرد صعود تیمش به فینال جام اتحادیه قطعی نشده است.

توخل: نصف پای چلسی هم در فینال نیست!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه با دو گل در خانه خود تاتنهام را مغلوب کرد و حالا آنها از شانس بالایی برای رسیدن به فینال این رقابت ها برخوردارند. توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار مدعی شد به دنبال تقویت تیمش در بازار زمستانی نیست و البته دلیلی در مورد صحبت در این رابطه با جزئیات در مقابل مطبوعات نمی بیند.

 

توماس توخل گفت: "من اعتقاد ندارم یک پا و حتی نصفه پای ما در فینال باشد و چرا با فکر کردن به این موضوع انرژی خود را از دست بدهیم؟ تاتنهام یک تیم بسیار خوب با یک سرمربی بزرگ و درجه یک است، بنابراین ما برای کسب موفقیت در این دیدار باید کاملا آماده باشیم.

 

شاید بهتر است زیاد فکر نکرده، نسبت ما به شرایط آگاهی کامل داشته باشیم و خود را با اوضاع فعلی وفق دهیم. مصدوم جدیدی نداریم و این موضوع برای ما خوشحال کننده است. باید منتظر پاسخ تست لحظه آخری تیاگو سیلوا و انگولو کانته باشیم و سپس در مورد ترکیب تیم تصمیم بگیریم.

 

1669598

 

به خودمان اعتماد داریم و همیشه به روشی درست برای بازی های پیش رو آماده می شویم و البته احترام زیادی برای این تورنمنت و حریف قائل هستیم. من به خودم، کادرفنی، تیم و بازیکنانم اعتماد دارم و اگر آماده وارد زمین نشوید، شانسی برای کسب پیروزی های متوالی ندارید.

 

شانس دوباره به کپا آریزابالاگا؟ من هرگز و حتی یک روز کپا را عصبی ندیده و هرگز حسادت یا ناراحتی او از عملکرد خوب دیگر دروازه بان تیم را به چشم ندیده ام. کپا بسیار آرام و متمرکز بود و هر گاه نیاز باشد درون دروازه چلسی قرار می گیرد.

 

احتمال جذب بازیکن در فصل زمستان؟ ما هر روز خود را با شرایط وفق می دهیم، اما اوضاع برای ما تغییری نکرده است. خبری جدیدی نیست و پست هایی که در بازار به دنبال تقویت آن هستیم نیز مشخص است، پس نیازی به اعمال فشار روی باشگاه آنهم در مقابل همگان وجود ندارد."

دیدگاه‌ها