کد خبر : 1803843 | 22 دی 1400 ساعت 11:32 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش ناموفق دروازه‌بان یونایتد برای جدایی در ژانویه

باشگاه منچستریونایتد با درخواست جدایی دین هندرسون، دروازه‌بان انگلیسی، در پنجره زمستانی مخالفت کرد.

تلاش ناموفق دروازه‌بان یونایتد برای جدایی در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون که امیدوار بود پس از بازگشت به اولدترافورد بتواند جای داوید دخیا در دروازه این تیم را بگیرد از شرایط چندان راضی نیست.

این دروازه‌بان جوان درخواست خود برای جدایی از جمع شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را مطرح کرده اما رالف رانگنیک تایید کرد که از او خواسته تا تابستان به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.

این مربی آلمانی در گفتگو با تاک اسپورت اظهار داشت:« او چند هفته قبل از من پرسید که آیا می‌تواند جدا شود اما من به او گفتم که می‌خواهم تا پایان فصل در این تیم بماند. ما از دروازه‌بان‌هایی که داریم بسیار راضی هستیم اما اگر دست من باشد، اجازه جدایی او را صادر نخواهم کرد.»

 

1681911

 

هندرسون تا سال 2025 با منچستریونایتد قرارداد دارد و آماده است تا برای این که فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد، این تیم را ترک کند.

داوید دخیا در ماه‌های اخیر عملکرد خوبی را در دروازه شیاطین سرخ به نمایش گذاشته و بار دیگر حضورش در جایگاه دروازه‌بان شماره یک یونایتد را مستحکم کرده است. او این فصل در تمامی دیدارهای لیگ برتر در ترکیب ثابت قرار داشته و در پنج بازی از شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز به میدان رفته است.

همین موضوع باعث شده که هندرسون امید زیادی به روزهای آینده نداشته باشد و به صورت جدی به جدایی از جمع بازیکنان یونایتد فکر کند.

تاتنهام یکی از باشگاه‌هایی است که شرایط این دروازه‌بان را زیر نظر دارد، چرا که قرارداد هوگو لوریس با این باشگاه در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و آنها خواهان جذب جانشینی برای او هستند.

 

دیدگاه‌ها