کد خبر : 1803859 | 22 دی 1400 ساعت 12:47 | 12.3K بازدید | 5 دیدگاه

دغدغه ستاره فوتبال زنان برطرف شد؛

همراهی ویژه AFC؛ فرهمند با دخترش در جام ملت‌ها

هافبک خلاق و خوش‌تکنیک فوتبال زنان یکی از مسافران اعزامی به جام ملت‌هاست؛ او یک همراه ویژه هم دارد و کسی نیست جز آرنیکا، دخترش.

همراهی ویژه AFC؛ فرهمند با دخترش در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه" یکی از چالش‌های پیرامون تیم ملی فوتبال زنان، موضوع دعوت از الهام فرهمند بعد از دوری یکساله از میادین به دلیل تولد فرزندش بود؛ او اما در بازگشت به میادین در لباس تیم ذوب‌آهن همه را غافلگیر کرد و عملکرد فنی خوبش باعث شد تا مریم ایراندوست هم نامش را در جمع اعضای دعوت شده به اردوی تیم ملی جای دهد.

 

بعد از نمایش‌های خوب در تیم ملی روز گذشته مشخص شد که فرهمند توانسته نظر نهایی ایراندوست را هم جلب کند و یکی از 23 بازیکنی است که برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال زنان، حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه خواهد کرد؛ اما دغدغه و چالش فرهمند برای سفر به هند همراه با تیم ملی موضوع حضور دخترش بود.

 

آرنیکا که 6 ماه است متولد شده، در اردوهای اخیر تیم ملی در کنار مادرش بوده و الهام فرهمند نیز از مادرش کمک گرفته تا بتواند فرزندش را در زمان تمرینات تیم ملی نگهداری کند؛ با رایزنی‌های انجام شده، فرهمند مشکلی برای همراه داشتن فرزندش نخواهد داشت و AFC نیز با درخواست او موافقت کرده است.

 

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در توضیح حضور فرهمند در جام ملت‌ها این‌چنین گفته است: « الهام همراه تیم به جام ملت‌ها می‌رود؛ پیشرفت او واقعا عالی است. خیلی حرفه‌ای رفتار و تمرین می‌کند، ما به AFC ایمیل زدیم و شرایط او را گفتیم. الهام می‌تواند دخترش را هم با خودش به هند ببرد.»

 

با این وصف، حالا ستاره فوتبال زنان ایران دغدغه اصلی‌اش برطرف شده و می‌تواند با تمام توان در اختیار تیم ملی باشد و باید دید چه عملکردی را از خود در جام ملت‌ها نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها