کد خبر : 1803896 | 22 دی 1400 ساعت 15:21 | 7K بازدید | 15 دیدگاه

آرتتا: بازیکنان بزرگ دوست دارند به آرسنال بیایند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد بازیکنان دنیای فوتبال علاقمند به انتقال به این تیم هستند.

آرتتا: بازیکنان بزرگ دوست دارند به آرسنال بیایند

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها فردا شب و در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مهمان لیورپول در استادیوم آنفیلد خواهند بود. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال در نشست خبری این دیدار اعلام کرد برخی از بازیکنان این تیم در مسابقه فردا شب غایب هستند و در مجموع شرایط خوبی بر اردوی توپچی ها حاکم نیست.

 

میکل آرتتا گفت: "شرایط تیم بی‌ثبات است. در هفته گذشته به دلایل زیادی بازیکنان فراوانی را از دست دادیم و سعی می کنیم خود را با شرایط وفق دهیم. غیبت این تعداد بازیکنان دلایل مختلفی از جمله مصدومیت، ابتلا به بیماری کرونا و شرکت تعدادی از بازیکنان در جام ملت های آفریقا داشته است. شما هرگز نمی توانید چیزی را تضمین کنید، زیرا می دانید که گاهی شرایط در 10 ثانیه به طور کامل تغییر می کند. البته خواسته ما همیشه این است که بازی کنیم.

 

1670133

 

نتایج کاذب مثبت در اردوی لیورپول؟ این مسئله دیگر در کنترل ما نیست. اتحادیه فوتبال انگلیس مسئول بررسی وضعیت همه بازیکنان و تصمیم گیری در مورد برگزاری بازی یا لغو آن است.

 

شایعات خرید دوسان ولاهوویچ؟ واقعا متاسفم که شما را ناامید می کنم، اما می دانید که من در مورد شایعات بازار نقل و انتقالات صحبت نخواهم کرد. چیزی که من واقعا در ماه ژانویه می‌خواهم این است که هرچه بیشتر بازیکنانم آماده و سالم باشند و تا جایی که ممکن است با همین گروه بازیکنان کار کنیم. پس از آن ما استراتژی خود را داشته و در صورت امکان آن را عملی خواهیم کرد.

 

از نظر تاریخی، آرسنال همیشه بهترین بازیکنان جهان را هدف قرار داده و بازیکنان نیز همیشه علاقمند به انتقال به این باشگاه بوده اند که این روند تغییر نکرده است. هر بار که با بازیکنی صحبت کردم، آنها خیلی مایل بودند که لباس آرسنال را بپوشند و این یک مزیت بزرگ برای ما است."

دیدگاه‌ها