کد خبر : 1803948 | 22 دی 1400 ساعت 18:20 | 34.6K بازدید | 14 دیدگاه

لواندوفسکی در مسیر خروج؛ حفظ او منطقی نیست

احتمال جدایی رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و باتجربه بایرن مونیخ بیشتر از قبل شده است.

لواندوفسکی در مسیر خروج؛ حفظ او منطقی نیست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سه کاپیتان بایرن مونیخ به نام های مانوئل نویر، توماس مولر و رابرت لواندوفسکی در تابستان سال 2023 به پایان می رسد. باشگاه بایرن مونیخ از همین حالا به فکر حفظ این سه مهره ارزشمند بوده و قرار است مذاکرات برای تمدید قرارداد در فصل بهار انجام شود. خواسته باشگاه در مورد بازیکنان بالای 30 سال تمدید یک ساله قرارداد آنها است.

 

به نظر می رسد از این حیث مشکلی در مورد مانوئل نویر و توماس مولر وجود نداشته و توافق با آنها امکان پذیر است. هر دو دیگر در اواخر دوران حرفه ای خود به تغییر باشگاه اصرار ندارند و رابطه خوبی بین این نفر با مدیران باشگاه برقرار است.

 

1682027

 

اما شرایط در مورد رابرت لواندوفسکی فرق می کند. او خواهان تمدید قرارداد بلندمدت شده و این مسئله مدیران بایرن مونیخ را نگران کرده است. از نظر آنها تمدید قرارداد و پرداخت دستمزد 24 میلیون یورویی در سال با یک بازیکن 34 ساله منطقی نیست و ریسک بزرگی در انتظار باشگاه خواهد بود. از طرفی رابرت لواندوفسکی نیز پیشنهاد کاهش دستمزد را قبول نکرده و حاضر نیست از این لحاظ با باشگاه همکاری کند.

 

به همین دلیل و بر خلاف مانوئل نویر و توماس مولر، امکان جدایی رابرت لواندوفسکی در فصل تابستان سال بعد وجود دارد و در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، چاره ای جز فروش این ستاره لهستانی پیش رو مدیران بایرن مونیخ وجود نخواهد داشت. اخباری در مورد احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی به لیگ برتر شنیده شده که ممکن است در ماه های پیش رو به حقیقت تبدیل شود.

دیدگاه‌ها