کد خبر : 1803971 | 22 دی 1400 ساعت 20:04 | 64.9K بازدید | 26 دیدگاه

واکنش صدری به انتخاب درویش برای پرسپولیس

مجید صدری با انتشار پیامی، انتصاب رضا درویش به عنوان مدیرعاملی پرسپولیس را به او تبریک گفت.

واکنش صدری به انتخاب درویش برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، صدری که روز گذشته از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد، در این پیام خود از وزارت ورزش گلایه کرده و نوشته که انتظار داشت تا او در این مراسم تحلیف حضور می‌داشت و از نزدیک انتصاب درویش را به او تبریک می‌گفت.

 

او همچنین نوشته که امیدوار است رضا درویش و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بتوانند اسباب رضایت طرفداران را فراهم کنند.

 

در این پیام آمده است:



‌امروز پیرو استعفای بنده از ریاست هیئت مدیره و سرپرستی باشگاه پرسپولیس، جلسه‌ای با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان آقای دکتر سجادی تشکیل و هئیت مدیره جدید انتخاب شد.

 

در طول مدت حضور و خدمتم در باشگاه، هیچ دریافتی نداشتم و تنها هدفم این بود که با عشق و برای پیشبرد برنامه‌ها و رفع موانع قدم بردارم.

 

البته خوشحال‌ می‌شدم که به رسم و آیین مراسم تودیع و معارفه، من نیز در جلسه حضور یابم و شخصا و حضورا به تیم جدید تبریک گفته و کار را تحویل دوستان دهم که لطف دوستان شامل حال ما نشد.

 

از همینجا به دوست خوبم جناب آقای رضا درویش مدیرعامل و اعضاء جدید هیئت مدیره باشگاه تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسیر اعتلا و درخشش بیش از پیش این باشگاه بزرگ، محبوب و نامدار آسیا موفق باشند و اسباب رضایت خاطر و شادی دل همه هواداران وفادار تیم پرسپولیس را مهیّا سازند.

 

همچنان هوادار این باشگاه خوشنام و محبوبم و همچون گذشته از هر کمک و یاری که بتوانم کوتاهی نمی‌کنم و در خدمت جناب آقای درویش خواهم بود.

 

به امید روزهای بهتر و درخشان‌تر برای تیم بزرگ پرسپولیس

دیدگاه‌ها