کد خبر : 1804020 | 23 دی 1400 ساعت 01:04 | 38.3K بازدید | 216 دیدگاه

بارسا ۲-۳ رئال؛ لوس بلانکوس فاتح ماراتن ریاض

رئال مادرید در یک بازی بسیار زیبا که 120 دقیقه به طول انجامید موفق شد با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بارسا ۲-۳ رئال؛ لوس بلانکوس فاتح ماراتن ریاض

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارها پایان یافت و دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 3-2 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

 

در دقیقه 3 رئال مادرید روی ضد حمله ای سریع به موقعیت خوبی دست یافت اما ضربه کریم بنزما با اختلاف از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

 

1682150

 

 

در دقیقه 8 رئال مادرید به یک موقعیت خوب دیگر دست یافت اما این بار ضربه مارکو آسنسیو با اختلاف از بالای دروازه مارک آندره تر اشتگن به بیرون رفت.

 

در دقیقه 19 ضد حمله فوق العاده سریع بازیکنان رئال مادرید می توانست به گل اول این تیم تبدیل شود. پاس وینیسیوس جونیور به مارکو آسنسیو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 25 بالاخره حملات رئال مادرید نتیجه داد و این تیم توانست گل اول را وارد دروازه بارسلونا کند. کریم بنزما با یک پاس عالی وینیسیوس جونیور را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه عالی دروازه بارسا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1682148

 

 

بعد از دریافت گل این بارسلونا بود که عملکرد بهتری داشت و نهایتا توانست در دقیقه 42 به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال عثمان دمبله به دهانه دروازه با اشتباه عجیب ادر میلیتائو همراه شد. دفع توپ بد این بازیکن به لوک دی یونگ برخورد کرد و توپ وارد دروازه رئال مادرید شد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام شود.

 

این بارسلونا بود که نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می توانست در دقیقه 49 به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه پدری که در بین دو نیمه به زمین آمده بود با فاصله کمی از کنار دروازه رئال عبور کرد.

 

چند لحظه بعد باز هم این بارسلونا بود که فرصت داشت گل برتری را به ثمر برساند. ضربه عثمان دمبله در دهانه دروازه توسط لوک دی‌یونگ لمس شد اما ضربه سر این ستاره هلندی با اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 54 عثمان دمبله یک موقعیت خطرناک دیگر را روی دروازه رئال مادرید ایجاد کرد اما ضربه والی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

1682129

 

 

در دقیقه 69 رئال مادرید تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفت اما ضربه فوق العاده کریم بنزما با بدشانسی محض به تیر دروازه بارسلونا برخورد کرد و برگشت داده شد.

 

در دقیقه 72 بالاخره رئال مادرید توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ضربه اول کریم بنزما توسط مارک آندره تر اشتگن برگردانده شد. توپ به دنی کارواخال رسید و آن را به دهانه دروازه ارسال کرد. دوباره در ریباند بنزما صاحب توپ شد و دروازه تقریبا خالی بارسا را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

در دقیقه 84 حملات بارسلونا نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. حرکت تیمی بازیکنان بارسا روی یک ضربه کرنر، با ضربه سر تمام کننده آنسو فاتی کوتاه قامت همراه شد تا نتیجه 2-2 شود.

 

 

1682146

 

 

در ادامه نیمه دوم این بارسلونا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد اما نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی 2-2 به پایان برسد و به اوقات اضافه کشیده شود.

 

در دقیقه 98 برخلاف جریان بازی این رئال مادرید که موفق شد گل سوم را وارد دروازه بارسلونا کند. روی یک ضد حمله پاس رودریگو در دهانه دروازه به فدریکو والورده رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 3-2 شود.

 

 

1682142

 

 

در دقیقه 101 بارسلونا می توانست طی دو مرحله توسط سرخیو بوسکتس و عثمان دمبله به گل تساوی دست پیدا کند اما هر دو بار واکنش خوب تیبو کورتوا مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 109 بارسلونا موقعیت خوبی داشت که کار را به تساوی بکشاند اما ضربه خوب ازل زولی با اختلاف ناچیز از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

در دقیقه 121 رئال مادرید می توانست روی یک ضد حمله سریع دیگر به گل چهارم دست پیدا کند. با این حال رودریگو در یک مصاف تک به تک فرصت فوق العاده ای را از دست داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و رئال موفق شد با نتیجه 3-2 پیروز شده و راهی فینال سوپرجام شود.

دیدگاه‌ها