کد خبر : 1804032 | 23 دی 1400 ساعت 01:50 | 13.4K بازدید | 8 دیدگاه

باید بهتر بازی کنیم؛

عصبانیت توخل: از عملکرد چلسی راضی نیستم!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی اصلا از عملکرد تیمش در دیدار مقابل تاتنهام راضی نیست.

عصبانیت توخل: از عملکرد چلسی راضی نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی که دو پنالتی و یک گل حریف بعد از بازبینی صحنه مردود شد، با تک گل دقایق ابتدایی آنتونی رودیگر از سد تاتنهام گذشته و راهی فینال جام اتحادیه انگلیس شد. توماس توخل، سرمربی چلسی علیرغم صعود تیمش به فینال از عملکرد بازیکنان خود رضایت نداشته و مدعی شد آنها می توانند نمایشی به مراتب بهتر از این ارائه دهند.

 

توماس توخل گفت: "بله، از عملکرد چلسی در بازی امشب ناراضی هستم. ما باید استانداردها را رعایت کنیم و به همین دلیل است که برای تیمی مانند چلسی بازی می کنیم. هیچ چیز دیگری مهم نیست و این استانداردهای ماست، نه اینکه فقط به هر ترتیبی به نتیجه برسیم.

 

1681612

 

ما می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. ما می توانیم فضاها را خیلی بهتر بسته، در دفاع منسجم تر باشیم، مسابقه را بهتر کنترل کرده و کمتر اشتباه کنیم. در واقع در تمامی بخش های یک مسابقه می توانیم بهتر عمل کنیم.

 

ما بازی را خوب شروع کرده و جریان مسابقه را کنترل کردیم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و از تاتنهام پیش افتادیم، اما در ادامه با اشتباهات آسان و بازی شلخته اجازه خلق فرصت گلزنی به حریف دادیم. در ادامه ما شانس آوردیم که تصمیمات VAR به کمک چلسی آمده و یک آفساید میلیمتری به نفع ما اعلام شد و پنالتی حریف نیز رد شد. ما می‌توانیم خیلی بهتر بازی کنیم و اگر می‌خواهیم واقعا مستحق نتایج خوب باشیم، باید خیلی بهتر بازی کنیم.

 

همه می‌دانند جدایی آنتونی رودیگر در پایان فصل برای چلسی دشوار خواهد بود. البته در سوال شما اما و اگرهای زیادی وجود دارد و باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام شایعات در نهایت به واقعیت تبدیل می‌شود. البته که چلسی می تواند این بازیکن را حفظ کند. آنتونی رودیگر در محیط باشگاه چلسی رشد کرده و فکر می کنم خود او نیز این مسئله را به خوبی می داند."

دیدگاه‌ها