کد خبر : 1804074 | 23 دی 1400 ساعت 14:52 | 16.7K بازدید | 19 دیدگاه

رونالدو در نقش حامی رانگنیک؛ به او زمان بدهید

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد تاکید کرد که رالف رانگنیک برای موفقیت در این تیم به زمان نیاز دارد.

رونالدو در نقش حامی رانگنیک؛ به او زمان بدهید

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک پس از اخراج اوله گنار سولسشر در ماه نوامبر هدایت یونایتد را برعهده گرفت و تا پایان فصل به عنوان سرمربی شیاطین سرخ فعالیت خواهد کرد. همچنین مرد آلمانی قرار است که بعد از آن به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت کند.

 

 

1672336

 

 

بعد از روی کار آمدن رالف رانگنیک نتایج منچستریونایتد بهبود یافته اما هنوز هم این تیم در بهترین فرم خود به سر نمی‌برد و این موضوع باعث شده انتقاداتی نسبت به این سرمربی آلمانی نیز مطرح شود که حالا با واکنش کریستیانو رونالدو روبرو شده است.

 

رونالدو در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس در حمایت از رالف رانگنیک گفت: "از پنج هفته پیش که او آمده چیزهای زیادی را تغییر داده است اما در عین حال او به زمان احتیاج دارد تا ایده های خود را در اختیار بازیکنان قرار دهد. این یک مسئله زمان‌بر است اما من معتقدم که او کارش را خوب انجام می‌دهد. ما می دانیم که بهترین فوتبال را بازی نمی کنیم اما بازی های زیادی برای پیشرفت پیش روی‌مان داریم.

 

 

1671277

 

 

از زمانی که او آمد، فکر می‌کنم در برخی موارد بهتر شده‌ایم، اما او به زمان نیاز دارد. تغییر ذهنیت بازیکنان، نحوه بازی، فرهنگ و سیستم آن‌ها به این راحتی نیست. من معتقدم که او این کار را خواهد کرد."

دیدگاه‌ها