کد خبر : 1804075 | 23 دی 1400 ساعت 22:23 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواستی که خرید بزرگ آرسنال را منتفی می کند

باشگاه فیورنتینا برای فروش دوشان ولاهوویچ به آرسنال درخواست کرده که باشگاه انگلیسی 60 میلیون یورو را در همان اول به آنها پرداخت کند.

درخواستی که خرید بزرگ آرسنال را منتفی می کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی دوشان ولاهوویچ با فیورنتینا تا سال 2023 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که این ستاره صربستانی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این تیم اتخاذ کرده چراکه او چند پیشنهاد تمدید باشگاه ایتالیایی را رد کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که فیورنتینا ترجیح می‌دهد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان این بازیکن جلوگیری کند.

 

دوشان ولاهوویچ در این فصل از رقابت های سری‌آ عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به ثبت 16 گل شده است؛ موضوعی که مشتریان این بازیکن را افزایش داده و حالا گفته می شود تیم‌هایی نظیر اینتر، یوونتوس، منچسترسیتی، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و تاتنهام و آرسنال خواهان امضای قرارداد با او هستند.

 

 

1675623

 

 

طی هفته های اخیر گزارش ها در انگلیس و ایتالیا حکایت از آن داشته که باشگاه آرسنال از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این ستاره صربستانی برخوردار است. حتی گفته شد که توپچی‌ها حاضر هستند مبلغ درخواستی فیورنتینا را بپردازند و ولاهوویچ را جذب کنند اما حالا یک مشکل بزرگ بر سر نهایی شدن این انتقال به وجود آمده است.

 

براساس گزارشی که ایندیپندنت منتشر کرده است باشگاه فیورنتینا درخواستی از آرسنال داشته که ممکن است باعث منتفی شدن انتقال ولاهوویچ شود. در واقع فیورنتینا از آرسنال درخواست کرده که از 75 میلیون یوروی این انتقال 60 میلیون آن در همان اول و خیلی سریع پرداخت شود که این موضوع با مخالفت باشگاه لندنی روبرو شده است.

 

دیدگاه‌ها