کد خبر : 1804109 | 23 دی 1400 ساعت 14:41 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

11 بازیکن نساجی برای مصاف با تراکتور؛

ساکت با یک تغییر اجباری در تبریز

سرمربی باتجربه نساجی مازندران به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری تیمش در هفته‌های گذشته در تبریز است و می‌خواهد نیم‌فصل را با یک پیروزی شیرین بیرون از خانه جشن بگیرد.

 ساکت با یک تغییر اجباری در تبریز

به گزارش "ورزش سه" بعد از عملکرد پر نوسان نساجی در ابتدای فصل، شاگردان ساکت الهامی حالا 7 بازی پیاپی است که رنگ باخت را به خود ندیده‌اند و توانسته‌اند در موقعیت میانی جدول خود را جای دهند؛ مازنی‌ها امروز این شانس را دارند تا با کسب یک پیروزی بیرون از خانه مقابل تراکتور به جمع 5 تیم برتر جدول هم اضافه شوند، هر چند که رسیدن به این مهم کاری دشوار در تبریز خواهد بود.

 

ساکت الهامی سرمربی نساجی برای مسابقه امروز تصمیم به تغییر در ترکیب تیمش نسبت به مصاف هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی تیم قائمشهری به پایان رسید، نگرفته و به ترکیب تیم برنده دست نزده و با همان نفرات ترکیب نساجی را برای دیدار حساس امروز چینش کرده است.

 

او تنها یک تغییر در ترکیب تیمش داشته که آن‌هم اجباری بوده و کریم اسلامی به دلیل محرومیت جای خود را به امیرمهدی جانملکی در ترکیب اولیه نساجی داده است.

 

 

ترکیب نساجی مازندران برای مصاف با تراکتور:

 

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، مهرداد عبدی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، ایوب کلانتری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و رضا جعفری

دیدگاه‌ها