کد خبر : 1804179 | 23 دی 1400 ساعت 18:21 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاقاتی که در ذهن داشتم در نیم فصل به انجام رسید

الهامی: قبول ندارم تراکتور کم مهره و ضعیف است

سرمربی نساجی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر تراکتور، مدعی شد که آنها نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدوار به تداوم این شرایط در ادامه مسیر هستند.

الهامی: قبول ندارم تراکتور کم مهره و ضعیف است

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی بعد از توقف مقابل تراکتور در تبریز گفت: بازی خوبی بود. هر چند بارندگی روی کیفیت آن تاثیر گذاشته بود و بازی کاملا تاکتیکی بود. تراکتور به خاطر شرایط بازی تاکتیک خود را مقابل ما تغییر داده بود. بازی بیشتر فیزیکی بود و خودم از نظر شرایط حفظ توپ و مالکیت رضایت دارم و از حریف بهتر بودیم. تراکتور به خاطر شرایط زمین و تغییر تاکتیکی مقابل ما، روی ضدحملات حساب کرده بود. بعد از گلی که زدیم از لاک دفاعی خودشان خارج شدند و کاملا رو به جلو بازی کردند و گل مساوی را هم زدند. بعد از گل مساوی بازی متعادل بود. حیف شد که بازی مساوی شد و برای دو تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

 

سرمربی نساجی درباره عملکرد این تیم در نیم فصل گفت: به نظر می توانستیم در این بازی برنده باشیم. بعد از گل هم موقعیت داشتیم. نباید از نام تراکتور هم به سادگی گذشت. شیر همیشه شیر است و به نظرم تراکتور تیم خوبی است. با آن عده ای که می گویند تراکتور ضعیف است و بد بسته شده کاملا مخالفم. تراکتور یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است و اما نمیتوانم نظر بدهم درباره آن. به نظرم این تیم خوب است و در مورد نتایج آن البته نمی توانم نظر بدهم. 

 

الهامی درباره اینکه آیا برنامه هایش در نیم فصل دنبال شد گفت: به آن چیزی که فکر می کردیم رسیدیم و شاید اوایل فصل با توجه به محرومیت خودم امتیازاتی را از دست دادیم اما اینکه 9 هفته شکست نخورده خیلی خوب است و امیدوارم در نیم فصل دوم هم همین روند را ادامه دهیم. 

 

وی درباره حضور شجاعی و شاهرخ بیانی در این تیم گفت: هر دو تای این که گفتید اسطوره های فوتبال ما هستند. علاوه بر اینکه اسطوره هستند جنتلمن هستند. شاهرخ یکی از بازیکنان موردعلاقه من در دوران بازی بود و به او هم گفتم. او یک جنتلمن واقعی برای کل فوتبال ماست. 

 

سرمربی نساجی درباره فشردگی بازی ها و شرایطی که آنها با توجه به انجام بازی های میزبانی خود خارج از استان برگزار می کنند گفت: قطعا می تواند تاثیرگذار باشد. دو سه هفته پیش گفتم که الان در اروپا هم اینطور نیست. در انگلیس 2-3 بازی کردند و بعدش 10 روز استراحت داشتند. اما تیم های ما که از حیث نفر کمبود داریم مشکل خواهیم داشت. تراکتور دو مصدوم در اول بازی داشتیم. ما هم مصدوم دادیم و این شرایط را سخت کرده است. در سال منتهی به جام جهانی است و حداقل تعداد نفرات را بیشتر کنند تا بتوانیم استفاده بیشتری کنیم و مصدومیت کمتری داشته باشیم. همه تیم ها هزینه  کرده و در مورد تراکتور هم باید به مسوولان آن تبریک بگویم که با این شرایط بارندگی زمین خوبی را فراهم کردند و انشاالله همیشه همینطور باشند و موفق. 

 

الهامی درباره اینکه تعویض های اجباری حریف نقشی در کسب نتیجه تیمش داشت گفت: کسانی که وارد زمین شدند فوق العاده بازی کردند. مهرداد قنبری و آن بازیکن خوب بازی کردند. دست شان از نظر تعویض خالی کردند اما دو تعویض آنها از نظر عملکرد بهتر از بازیکنان قبلی بازی کردند. 

 

سرمربی نساجی درباره عملکرد فنی تیمش و مشکلات زمین و تغییر تاکتیکی که داشتند گفت: فوتبال کاملا روی زمین بود. برای هر دو تیم اینطور بود. به نظرم موقعیت های خوبی هم داشت. این صحبت را قبول نمی کنم که تراکتور نفرات خوبی ندارد و به نظرم یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است. تیم خوبی است و ما هم بازی خوبی مقابل آنها داشتیم و کمتر تیمی آنها را در این زمین تحت فشار قرار داده و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها