کد خبر : 1804195 | 23 دی 1400 ساعت 19:13 | 16.8K بازدید | 8 دیدگاه

یامگا بهترین بازیکن پیکار با نفت MIS (عکس)

کوین یامگا با عملکرد خوبی که در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان داشت، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا روز بسیار خوبی را در برابر نفت پشت سر گذاشت. بازیکنی که توانسته بود در دیدار برابر مس رفسنجان 2 مرتبه از روی نقطه پنالتی گلزنی کند، امروز در مسجدسلیمان با یک گل و یک پاس گل، مرد نخست میدان بود و در پیروزی استقلال نقش ویژه ای داشت.

 

بازیکن فرانسوی آبی ها حتی می توانست در این بازی دبل کند و یک موقعیت خوب نیز در نیمه دوم روی پاس دیدنی رودی ژستد به دست آورد ولی ضربه او از کنار تیر دروازه به بیرون رفت تا این بازیکن نتواند تعداد گلهایش را افزایش دهد.

 

 

 

1682393

 

 

او در دیدار برابر نفت همان 2 شوت را زد که یکی از آنها گل شد و دیگری به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت. این بازیکن همچنین 77 درصد پاس هایش به درستی به مقصد رسیدند ضمن اینکه یک پاس کلیدی نیز به ثبت رساند.

 

یامگا در بخش دفاعی نیز روز فعالی داشت و 6 عملکرد دفاعی موفق را نیز از خودش به جای گذاشت. او با 4 تکل موفق و 2 قطع توپ، به کمک مدافعین تیمش آمد و با 3 دریبل موفق، خط دفاعی حریف را آزار داد.

 

این بازیکن فرانسوی با کسب نمره 9.5 عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان را کسب کرد. اتفاقی که در هفته گذشته نیز رخ داده بود و او بهترین بازیکن دیدار با مس شد تا رکورد جالبی را در این زمینه کسب کند.

 

 

1682392

دیدگاه‌ها