کد خبر : 1804203 | 23 دی 1400 ساعت 19:47 | 11.6K بازدید | 7 دیدگاه

کلانتری: با بازگشت مصدومان در ادامه بهتر می‌شویم

سرمربی فجرسپاسی با اشاره به آنالیزی که از پرسپولیس داشتند تصور چنین گلی را نداشتند و البته ابراز امیدواری کرد با تقویت تیم در نیم فصل شرایط بهتری را در ادامه دنبال کنند.

کلانتری:  با بازگشت مصدومان در ادامه بهتر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، علی کلانتری سرمربی فجرسپاسی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس درباره عملکرد تیمش گفت: ما بازی پرسپولیس را در چند بازی اخیر آنالیز کرده بودیم و کار دفاعی را برای سود بردن از ضدحملات در دستور کار قرار دادیم. تا زمانی که گل را دریافت کردیم خوب کار کردیم. در ارسال و گلی که دریافت کردیم هم به نظرم توپ به کسی برخورد نکرده بود. بچه های ما تا زمان دریافت گل خوب کار کردند و ما هم سعی کردیم از ضدحملات استفاده کنیم و دو سه موقعیت خوب هم به دست آوردیم که استفاده نکردیم. من کمی ناراحتم و اگر به آن شکلی که می دانستیم که پرسپولیس کار می کردند و راه هایی را که بسته بودند گل می خوردیم می گفتیم که بچه های ما قدرت تقابل با حریف را نداشتند اما به این شکل گل خوردیم. بعد از دریافت گل عطش پرسپولیس خوابید و بچه های ما هم فرصت به دست آوردند که از روی کرنر و ایستگاهی به دست آوردیم اما از آن استفاده نکردیم و انشاالله در آینده شرایط بهتری داشته باشیم. 

 

کلانتری درباره عملکرد تیمش در نیم فصل و انتظارات برای آینده گفت: متاسفانه مشکلاتی داشتیم که اکنون در جایگاهی هستیم که در شان باشگاه و هوادارانش نیست. تیمی که در ابتدا شروع کردیم و از ابتدا شروع کردیم به کمتر از جایگاه ششم فکر نمی کردیم اما مشکلاتی داریم که بازگو کردن آن هم الان درست نیست. آه مظلومانی که به جز خدا کسی را ندارند خدا جوابش را می دهد. دو مساله ما را خیلی اذیت کرده است. ما روال خوبی داشتیم و حتی تا ششم جدول آمده بودیم و بچه های ما عطش خوبی برای کار بهتر داشتند. متاسفانه بازیکنان به خاطر مصدومیت که دلیل اصلی آن زمین حافظیه است، شرایط بدی را دنبال می کنند. ما شرمنده تیم هایی که به شیراز می آیند شده ایم. چندین بازیکن حریف هم در آن زمین مشکل و مصدومیت برای آنها شکل گرفته است. در تیمی مثل ما که از نظر بازیکن که نتوانستیم آنچنان بازیکن بگیریم کار را سخت کرد. بیشتر بازیکنان جوان گرفته ایم و انشاالله با بازگشت مصدومان بتوانیم در ادامه مسیر موفق شویم. قول مساعد داده اند که در نقل و انتقالات شرایط خوبی داشته باشیم و بازیکنان مدنظر را در پست هایی که نیاز داریم جذب کنیم و انشالله کار را به خوبی پیش ببریم.

دیدگاه‌ها