کد خبر : 1804205 | 23 دی 1400 ساعت 19:59 | 116.8K بازدید | 73 دیدگاه

کنایه شیری به قهرمانی نیم فصل استقلال

مدافع راست پرسپولیس با ابراز رضایت بابت دستیابی به برد در این بازی گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. از همه چیز برای ما مهمتر بود که از صدر جدول فاصله نگیریم.

کنایه شیری به قهرمانی نیم فصل استقلال

وی درباره تغییرات در مدیریت باشگاه گفت: این در وظیفه من نیست که دربارش حرف بزنم. اما امیدوارم آرامش به پرسپولیس برگردد. این شایسته تیم نیست که به این شکل باشد. ما الان چند فصل است که قهرمان می شویم. وقتی تیم قهرمان می شود امیدواریم شرایط بهتر شود اما متاسفانه اینطور نمی شود و فقط باید امیدوار باشیم شرایط بهتر شود. 

 

شیری درباره اینکه آیا در جلسه شب گذشته با حضور مدیران جدید بحث پرداختی به بازیکنان نیز صورت گرفته یا خیر گفت: حالا گفته اند که می دهیم و امیدوارم که انجام شود. 

 

مدافع پرسپولیس درباره مشکلاتی که سرمربی این تیم در خصوص وضعیت زمین و ... داشته نیز گفت: آقای یحیی هر چه می گوید حق است. ما دو ماه است که زمین تمرین مناسبی نداریم. شما بیایید ببینید که شرایط تمرین و زمین آن به چه شکل است. 

 

شیری درباره نائب قهرمانی این تیم در نیم فصل صحبت های کنایه آمیزی مطرح کرد و با اشاره به امتیازاتی که به استقلال در پرونده گل گهر داده شده، گفت: درباره آن حرفی نمیزنم. فقط این را می گویم که آخر فصل قهرمان می شویم و این را هم باید بگویم که قهرمان واقعی نیم فصل را به هواداران خودمان تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها