کد خبر : 1804303 | 24 دی 1400 ساعت 11:50 | 5.9K بازدید | 3 دیدگاه

ذوب‌آهن در ماموریت فرار از منطقه سقوط (عکس)

ذوب آهن در فصل جاری توانسته با ایجاد اختلاف 7 امتیازی تا منطقه سقوط، شرایط مثبتی را تجربه کند.

ذوب‌آهن در ماموریت فرار از منطقه سقوط (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که ذوب آهن طرفدارانش را در فولادشهر همراه خود نداشت، تلاش شاگردان مهدی تارتار و امیر قلعه نویی به ثمر نرسید تا یک امتیاز، حاصل نمایش آنها باشد. با این تساوی، ذوب آهن 18 امتیازی شد و گل‌گهر نیز با 21 امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت.

 

ذوب آهن در حالی جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده که فصل گذشته آنها با 11 امتیاز در پایان نیم فصل تیم چهاردهم جدول بودند و تنها دو امتیاز تا منطقه سقوط فاصله داشتند. آنها این فصل چهار برد بیشتر از فصل گذشته کسب کردند که پیشرفت قابل توجه سبزپوشان اصفهانی نسبت به فصل گذشته را نشان می‌دهد.

 

1682530

 

این در حالی است که البته بودجه تیم ذوب آهن تفاوت چندانی با فصل گذشته نکرده اما آنها این فصل توانسته‌اند شرایط نسبتا خوبی را رقم بزنند و در چند مورد اگر بدشانس و کم دقت نبودند یا آنطور که سرمربی تیم می‌گوید اشتباهات داوری گریبانشان را نمی‌گرفت، شاید در نیمه بالای جدول هم حضور داشتند.

 

ذوب آهن فصل گذشته در نیم فصل 11 امتیاز تا نیمه بالای جدول فاصله داشت اما حالا این اختلاف به سه امتیاز کاهش یافته است. همچنین فاصله آنها با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان 12 امتیاز بود که حالا چهار امتیاز است.

 

1682528

 

با این حال لزوم تقویت تیم و خرید چند بازیکن به خصوص در پست‌های هجومی بیش از پیش در این تیم دیده می‌شود و باید دید مدیران باشگاه ذوب آهن در این زمینه چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها