کد خبر : 1804304 | 24 دی 1400 ساعت 12:05 | 31.7K بازدید | 7 دیدگاه

نگرانی بازیکنان تاتنهام از استعفای زودهنگام کونته

بازیکنان تاتنهام از این که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی، این تیم با استعفایی زودهنگام از جمع آنها جدا شود هراس دارند.

نگرانی بازیکنان تاتنهام از استعفای زودهنگام کونته

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از زمان حضور کونته روی نیمکت این تیم تا به حال در لیگ برتر شکست نخورده اما نمایش نه چندان خوب برابر چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه و بازی برابر مورکامب در جام حذفی نشان داد که او بازیکنان زیادی در  اختیار ندارد.

کونته در ماه نوامبر و با امضای قراردادی 18 ماهه به این باشگاه لندنی ملحق شد اما این احتمال وجود دارد که خیلی زود این باشگاه را ترک کند. مطرح شدن این موضوع در رختکن و بین بازیکنان نشان از جدی بودن مشکلات پشت پرده دارد.

تاتنهام از زمان حضور در فینال لیگ قهرمانان 2019 تا به حال مبلغی نزدیک به 300 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده اما نتوانسته تیمش را به شکل قابل توجهی تقویت کند.

 

1677972

 

تنها دو هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده و به نظر می‌رسد که دنیل لوی، رییس تاتنهام، به همراه فابیو پاراتیچی، مدیر فوتبال این باشگاه، باید خیلی سریع برای جلب نظر کونته و جذب بازیکنانی که او در نظر دارد اقدام کنند.

دیلی میلی مدعی شده که اگر شرایط در روزهای پیش رو بهبود یابد، پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم نقش مهمی در ادامه حضور این مربی ایتالیایی روی نیمکت تاتنهام دارد.

بازیکنان این تیم از شرایط و سبک کونته راضی هستند و دوست ندارند که همکاری‌شان با او به این زودی به پایان برسد. شاید این موضوع تاثیر بسزایی در تلاش این باشگاه برای حفظ این مربی سابق چلسی داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها