کد خبر : 1804328 | 24 دی 1400 ساعت 14:02 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

ساکت مدیرعامل سپاهان؛

وزارت ورزش به سرخابی‌ها تنفس مصنوعی ندهد

محمدرضا ساکت معتقد است ثبات مدیریتی مهم ترین چیزی است که سرخابی ها برای فرار از شرایط فعلی به آن نیاز دارند.

وزارت ورزش به سرخابی‌ها تنفس مصنوعی ندهد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان آخرین میهمان برنامه ورزش و مردم بود و با توجه به اینکه محوریت موضوع برنامه درباره حذف استقلال و پرسپولیس بود، مدیرعامل سپاهان حرف هایش را با الزاماتی که AFC برای گرفتن مجوز حرفه‌ای به باشگاه ها ابلاغ کرده آغاز کرد و توضیحات مفصلی در رابطه با موضوع بحث ارائه کرد.


او در ادامه و در واکنش به صحبت‌های پیمان یوسفی مجری برنامه که تغییرات مکرر مدیریت را یکی از دلایل اصلی رد شدن استقلال و پرسپولیس در آسیا ارزیابی کرد، افزود:« من معتقدم تمام مدیرانی که در باشگاه های ایران نظیر گل گهر، سپاهان، تراکتور، سایپا، استقلال، پرسپولیس و پیکان برای مجوز حرفه ای ورود کرده اند، مدیران ارزشمندی بوده اند، اما آن چیزی که مدیران باشگاهی ما را دچار مخاطره می کند، عدم ثبات است. عدم ثبات در مدیریت و سازماندهی و تغییرات مکرر.»


دبیر کل سابق فدراسیون سپس با خطاب قرار دادن وزارت ورزش و جوانان حرف هاییش را از سر گرفت:« خواهش می کنم وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس تنفس مصنوعی ندهد و بگذارد که خودشان روی پای خودشان بایستند. هر جا به مشکل می خورند، ما سعی می کنیم به آنها تنفس مصنوعی بدهیم. آنها مدیران توانایی دارند. کادر توانایی دارند. بگذارید خودشان ثبات سازمانی خودشان را پیدا کنند.  به نظرم وزارت ورزش باید در مواجهه با این دو تشکیلات بر اساس ظرفیت های مدیریتی و هیئت مدیره خودشان، مشکلاتشان را حل کنند.»

دیدگاه‌ها