کد خبر : 1804337 | 24 دی 1400 ساعت 14:38 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت شدید بازیکن پیکان به خیر گذشت(عکس)

هافبک جوان پیکان در جریان بازی روز گذشته از ناحیه سر دچار مصدومیت شد

مصدومیت شدید بازیکن پیکان به خیر گذشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پیکان و مس رفسنجان روز گذشته در شهر سرچشمه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در اواسط نیمه دوم این مسابقه غلامرضا ثابت ایمانی هافبک وسط 21 ساله خودروسازان در برخورد با بازیکن مس دچار مصدومیت شدیدی شد.


در این صحنه بازیکن مس و ثابت ایمانی برای زدن ضربه سر به هوا بلند شدند که سر به سر شدند و پیشانی هافبک جوان پیکان دچار جراحت شد. ضربه وارد شده به سر ثابت ایمانی به حدی بود که علاوه ایجاد زخم و خونریزی، او برای دقایقی دچار سرگیجه شد اما در نهایت با بهتر شدن حالش و بعد از معاینه پزشکان در زمین ماند و به کارش ادامه داد.


ثابت ایمانی البته بعد از بازی بار دیگر دچار سرگیجه شد و مورد معاینه پزشکان پیکان قرار گرفت. در این اتفاق مشخص شد که ارتفاع بالای شهر سرچشمه هم در بد شدن حال هافبک جوان پیکان بی تاثیر نبوده است. این بازیکن بعد از بازگشت از رفسنجان امروز بار دیگر توسط پزشکان معاینه و مشخص شد مشکل خاصی ندارد.

 

1682557


دکتر نقوی پزشک تیم فوتبال پیکان درباره وضعیت ثابت ایمانی گفت: «ضربه ای که به پیشانی او خورده بود، کمی درد موضعی برایش ایجاد کرده است. خوشبختانه او مشکل خاصی ندارد و خطری تهدیدش نمی کند. این بازیکن را امروز هم معاینه کردیم و مشخص شد که می تواند به کار ادامه بدهد.»


گفتنی است؛ هافبک 21 ساله پیکان که روز گذشته مقابل مس یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، امروز در تمرین ریکاوری پیکان حاضر شده و خودش را برای مسابقه با استقلال در جام حذفی آماده می کند.

دیدگاه‌ها