کد خبر : 1804345 | 24 دی 1400 ساعت 15:24 | 25.2K بازدید | 21 دیدگاه

طعنه سنگین یولیان ناگلزمان؛ ما چاه نفت نداریم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید فعالیت این تیم در نقل و انتقالات ژانویه دشوار است.

طعنه سنگین یولیان ناگلزمان؛ ما چاه نفت نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ صدرنشین که ابتدای هفته شکست تلخی را مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ تجربه کرد، فردا در چارچوب هفته نوزدهم بوندسلیگا به مصاف کلن خواهد رفت که در این فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده و در حال حاضر رده ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی کلن در مورد بازیکنانی که به ترکیب این تیم بازمی‌گردند گفت: "هنوز هیچ‌کس 100% آماده نیست. اوپامکانو، تانگوی، لروی سانه، عمر ریچارد، مانوئل به تیم بازخواهند گشت، اما به جز نویر بقیه برای حضور در ترکیب اصلی آماده نیستند. آلفونسو دیویس بعد از مثبت شدن تست کرونایش علائمی از یک بیماری دیگر دارد اما خیلی جدی نیست ولی به هر حال چند هفته  از میادین دور خواهد بود."

 

 

1682566

 

 

تقابل با کلن: "آنها روی سانترها بسیار خطرناک هستند. آنها خیلی خوب دفاع می کنند و ایده واضحی دارند. آنها همچنین در ضد حملات بسیار خطرناک هستند. حیف که تقریباً هیچ تماشاگری در استادیوم وجود ندارد. این یک بازی عالی خواهد بود."

 

تمدید قرارداد با کینگزلی کومان: "من شخصاً با او صحبت نکردم. من فقط آرزوی خود را برای ماندنش ابراز کردم. بنابراین خوشحالم که او تمدید کرد. مسئولان کار خوبی در مورد کومان انجام دادند زیرا او باشگاه های علاقه مند زیادی داشت. در اروپا او بخش مهمی از این تیم و یک فرد بزرگ برای ما است."

 

 

1682096

 

 

وضعیت آینده نیکولاس سوله: "او پیشنهادی از باشگاه دریافت کرد، اما هنوز آن را قبول نکرده است. چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد. شما باید از بازیکن بپرسید. وظیفه من این است که مطمئن شوم او عملکردهای عالی ارائه می دهد."

 

نقل و انتقالات ژانویه: "من همیشه به نقل و انتقالات فکر می کنم. این بخشی از کار من است. من همیشه از طرفداران سرسخت نقل و انتقالات زمستانی بوده ام. این یک نفس تازه به تیم می دهد. اما وضعیت در ژانویه نیز همیشه پیچیده و گران است. ما در داخل در مورد آن بحث خواهیم کرد. اما باید یک راه حل معقول اقتصادی نیز وجود داشته باشد. ما چاه نفت نداریم."

دیدگاه‌ها