کد خبر : 1804346 | 24 دی 1400 ساعت 15:24 | 26.7K بازدید | 27 دیدگاه

آقا کریم گلر جدید یحیی گل‌محمدی! (عکس)

کریم باقری، مربی سرخپوشان در فوتبال درون تیمی وظیفه دروازه‌بانی را بر عهده داشت.

آقا کریم گلر جدید یحیی گل‌محمدی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین جمعه قرمزپوشان پس از پیروزی سخت برابر فجر زیر بارش باران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که در این تمرین قرمزپوشان ابتدا به دو گروه تقسیم شدند؛ بازیکنان اصلی در بازی روز گذشته برابر فجر سپاسی، زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند. سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی به مدت 70 دقیقه، بخش‌های مختلف تمرین را که شامل؛ پاسکاری‌های ترکیبی، حفظ توپ و در نهایت مینی فوتبال می‌شد را انجام دادند.

 

اتفاق جالب تمرین امروز قرمزپوشان، حضور کریم باقری در درون دروازه بود که دستکش دروازه‌بانی به دست کرد و در یکی از تیم‌ها در نقش گلر و کاپیتان ظاهر شد. این کار باعث هیجان بازی شده بود و طی آن باقری بازیکنان تیم خودش را در زمین هدایت می‌کرد و انرژی خاصی به بازی داده بود.

 

1682570

 

سرخ‌ها پس از رفتن رادوشویچ در هفته‌های اخیر تنها حامد لک را به عنوان دروازه‌بان سرشناس در اختیار داشتند و کمبود گلر باعث شد در فوتبال درون تیمی‌ای که میان بازیکنان ذخیره انجام شد، آقا کریم مجبور به دروازه‌بانی باشد. البته از استایل و اعتماد به نفس او مشخص است که در برابر شاگردانش قصد کم آوردن نداشته و این وظیفه را به بهترین شکل به انجام رسانده است.

 

1682568

 

1682569

دیدگاه‌ها