کد خبر : 1804357 | 24 دی 1400 ساعت 16:06 | 44.3K بازدید | 24 دیدگاه

از این گل‌ها در تمرینات زیاد زدم؛

بزرگ: درست نیست درباره پرسپولیس حرف بزنم

بزرگ با گلی که از فاصله ۵۰ متری زد به مورد توجه‌ترین چهره هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیست و یکم بدل شد.

بزرگ: درست نیست درباره پرسپولیس حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ یکی از زیبا‌ترین گل های این فصل را در برابر شاگردان رضا عنایتی وارد دروازه هوادار کرد و کمک کرد تا تیمش پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در روزهایی که به شدت با مشکلات مالی و اعتصابات متوالی درگیر است، به دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کند و با نتیجه 2 بر 1 مقابل شاگردان رضا عنایتی به پیروزی دست یابد.

 

شروین بزرگ در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با پیروزی برابر هوادار در هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت:« بازی سختی در آن زمین گل آلود انجام دادیم و هوادار هم در زمین خودش خوب بازی می‌کند ولی با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم.»


شروین علاوه بر گلی که به ثمر رساند و یکبار هم پاس گل داد تا بهترین بازیکن تیمش در مصاف با بنفش پوشان تهرانی باشد. او در رابطه با عملکرد خود توضیح داد:« خواست خدا بود که گل بزنم. در تمرینات از این گل ها زیاد زدم. خیلی دوست داشتم در بازی هم این اتفاق بیفتد یک لحظه تصمیم گرفتم از آن فاصله شوت بزنم که خدا را شکر تبدیل به گل شد و واقعا لذت بخش بود. خیلی خوشحالم که جوان تیم مان هم گل زد. او خوب گل زد که پاس گل من هم به چشم آمد.»


مهاجم صنعت نفت در مورد صحنه ای که کارت گرفت توضیح داد: « بازیکن هوادار جلو آمده بود و من او را کنار زدم که بروم خودش را انداخت و داور به من کارت داد.»
وی در مورد قضیه پیشنهادش از پرسپولیس برای نیم فصل توضیح داد: « پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم بازی کند اما حرفه ای نیست در این باره صحبت کنم و به صنعت نفت تعهد دارم و فعلا در این تیم حضور دارم.»


بزرگ در پایان یادآور شد: « اگر این هفته هم پول نرسد ما در بازی خیبر حاضر نمی شویم و صحبت کردن درباره شرایط مالی دیگر تکراری شده است.»

دیدگاه‌ها