کد خبر : 1804513 | 25 دی 1400 ساعت 15:46 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ اخراج آندری شوچنکو از مربیگری جنووا

تنها دو ماه پس از حضور روی نیمکت جنووا، اسطوره اوکراینی فوتبال از هدایت این باشگاه برکنار شد.

رسمی؛ اخراج آندری شوچنکو از مربیگری جنووا

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در ماه های ابتدایی حضور آندری شوچنکو در باشگاه جنوا اصلا خوب پیش نرفت و این ستاره بزرگ خیلی زود شغل خود را از دست داد. جنوا هفته قبل مقابل اسپتزیا متحمل شکست شد و حالا این تیم پس از گذشت 21 هفته در رده نوزدهم جدول سری آ قرار گرفته است. جنووا دو روز پیش با شکست 3-1 از میلان با کوپا ایتالیا هم وداع گفت.

 

 

1681550

 

 

شوچنکو از زمان در دست گرفتن هدایت این باشگاه در ابتدای نوامبر تنها سه امتیاز کسب کرده که حاصل سه تساوی بوده است. جنوا فاصله‌ای با سقوط به دسته دوم فوتبال ایتالیا ندارد و استخدام آندری شوچنکو نیز دردی از این تیم دوا نکرد. مجموعه این عوامل باعث شد تا در نهایت سران جنووا حکم به برکناری او بدهند.

 

 

1662073

 

 

آندری شوچنکو پیش از این هدایت تیم ملی اوکراین را بر عهده داشت و تابستان گذشته این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 رساند. جالب اینجاست احتمال دارد شوچنکو بعد از جدایی از جنوا خیلی زود مشغول به کار شده و هدایت تیم ملی لهستان را به عهده بگیرد. فدراسیون لهستان اخیرا مذاکراتی را با فابیو کاناوارو انجام داده، اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و احتمال حضور شوچنکو روی نیمکت این تیم نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها