کد خبر : 1804526 | 25 دی 1400 ساعت 17:35 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

رای کمیته انضباطی به محرومیت قطعی حمزه زرینی

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره حمزه زرینی و امین رضوی را صادر کرد.

رای کمیته انضباطی به محرومیت قطعی حمزه زرینی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته هفدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های مس و پیکان در سالن 9 دی شهر رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و تیم میزبان سه بر دو خودروسازان را شکست داد، اما این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.


سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر این مسابقه، حمزه زرینی بازیکن شماره هفت تیم پیکان و امین رضوی بازیکن شماره 18 تیم مس رفسنجان را تا تشکیل کمیته انضباطی از همراهی تیم‌های خود محروم کرد.


اما کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز برای بررسی این موضوع تشکیل شد و پس از بررسی پرونده و اظهارات مدعوین آرای خود را به شرح زیر صادر کرد:


1- حمزه زرینی بازیکن تیم پیکان، علاوه بر جریمه شخصی وی در مسابقه (اخراج در یک ست) و با استناد به مواد ۳ و ۴ آئین‌نامه انضباطی، به یک جلسه محرومیت قطعی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


2- امین رضوی بازیکن تیم مس رفسنجان به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان مسابقات لیگ ۱۴۰۰ و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


بدین ترتیب حمزه زرینی فردا یکشنبه 26 دی‌ماه جاری نمی‌تواند تیم پیکان تهران را در دیدار با فولاد سیرجان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر مردان همراهی کند.

دیدگاه‌ها