کد خبر : 1804570 | 25 دی 1400 ساعت 20:55 | 25.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیکان کرکره‌ها را پایین کشید

تمرینات پیکان این روزها در آرامش کامل و به دور از هیاهو برای مسابقه با استقلال دنبال می‌شود.

پیکان کرکره‌ها را پایین کشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد مس رفسنجان را در خانه خودش متوقف کند و به روند خوبی که از چند هفته قبل شروع کرده ادامه بدهد.


خودروسازان فوتبال ایران که نیم فصل اول لیگ برتر را با رده ششمی به پایان رساندند و بهترین عملکردشان در چهار سال گذشته را داشتند، حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید مقابل استقلال قرار بگیرند.


پیکان که در لیگ برترمقابل استقلال بازنده شد، قطعا با انگیزه های خاصی در جام حذفی مقابل صدرنشین لیگ برتر و قهرمان نیم فصل قرار می‌گیرد. اگرچه از نظر نیروی انسانی و پتانسیل تیمی شرایط پیکان و استقلال قابل مقایسه نیست اما شاگردان مجتبی حسینی نشان دادند که می‌توانند مقابل هر تیمی ایستادگی کنند و قطعا با دست بسته مقابل استقلال قرار نمی‌گیرند.


از این رو مسئولان پیکان و کادرفنی این تیم تصمیم گرفتند در سکوت کامل خبری و با آرامش خود را برای مسابقه با استقلال تهران آماده کنند.


پیکانی‌ها این روزها کمتر در رسانه‌ها و فضای مجازی حضور دارند و با تصمیم سرمربی شان تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته‌اند تا بتوانند روند خوب خود را که بعد از برد مقابل سپاهان از سر گرفته شده، ادامه بدهند و با نتایجی خوب به تعطیلات نیم فصل بروند.


گفتنی است؛ دیدار پیکان و استقلال ساعت 15:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها