کد خبر : 1804574 | 25 دی 1400 ساعت 22:18 | 73K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره یونایتد عجب انتقامی گرفت! (عکس)

امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا مقابل برونو فرناندز مرتکب اشتباه عجیبی شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در خانه استون ویلا مهمان این تیم بوده و با گل دقایق ابتدایی برونو فرناندز از حریف خود پیش افتاده است. روی یک حرکت ایستگاهی تمرین شده، برونو فرناندز در سمت چپ پا به توپ شده و با ضربه ای محکم دروازه ویلا را باز کرد. البته امیلیانو مارتینز مرتکب اشتباه عجیبی در این صحنه شده و در واقع این گل را به یونایتد تقدیم کرد. اما این پایان کار نبود و برونو فرناندز در نیمه دوم و روی پاس فرد موفق شد با یک ضربه محکم و با پای راست خود برای دومین بار دروازه ویلا را باز کند.

 

بدین ترتیب برونو به بهترین شکل ممکن از امیلیانو مارتینز انتقام گرفت. این بازیکن در مسابقه رفت در دقایق پایانی یک پنالتی در مقابل این دروازه بان از دست داده و البته شاهد رفتارهای عجیب و پرحاشیه امیلیانو مارتینز نیز بود.

 

بعد از اعلام پنالتی به سود یونایتد، امیلیانو مارتینز به سمت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد رفته و از او خواست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. البته در نهایت این اتفاق رخ نداد و در ادامه برونو فرناندز این موقعیت بسیار خوب را برای به ثمر رساندن گل تساوی خراب کرد. البته حواشی امیلیانو مارتینز تمامی نداشت و او بعد از خراب شدن پنالتی برونو فرناندز به سمت هواداران یونایتد رفته و در مقابل چشم آنها خوشحالی کرد تا بیش از پیش اعصاب آنها را بهم بریزد.

 

امیلیانو مارتینز ابتدا این حرکات را در ترکیب تیم ملی آرژانتین انجام داده و به شدت مورد توجه گرفته بود. امیلیانو در رقابت های کوپا آمه ریکا در ترکیب تیمش بسیار خوب ظاهر شده و از عوامل قهرمانی این تیم لقب گرفت. امیلیانو مارتینز همیشه سر نواختن ضربات پنالتی بازیکنان حریف با آنها کری می خواند و با گفتن عباراتی سعی بر پایین آوردن روحیه حریف می کند.

 

1682892

 

1682904

 

1682894

 

1682893

دیدگاه‌ها