کد خبر : 1804628 | 26 دی 1400 ساعت 10:32 | 21.4K بازدید | 9 دیدگاه

برگی از تاریخ 

دو کاپیتان ، در نبردی ابدی (عکس)

فوتبالست های بزرگی در تیم های مطرح ایرانی بزرگی کردند که این روزها تنها خاطرات آنها در کنار ما باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه "، جام حذفی باشگاه های کشور در سال 67 شاهد اتفاقات زیادی بود، در یکی از این دیدارها استقلال در بوشهر در مجموع دو دیدار مغلوب ایران جوان بوشهر شد تا با اعتراض به یکی از بازیکنان این تیم جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند. استقلال که به مرحله یک چهارم رسیده بود در این مرحله رقیب پرسپولیسی شد که با شکست استقلال انزلی به مرحله بعد این رقابت ها صعود کرده بود.


بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال انزلی که به دلیل بارش برف با دو روز تاخیر در 18دیماه سال 67 برگزار شد با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس با دوگل رحیم یوسفی از روی نقطه پنالتی  برابر نماینده استان گیلان به پایان رسید. 


در تصویر منتشر شده نشریه دنیای ورزش نبرد دو کاپیتان بزرگ فوتبال ایران دیده می شود که دیگر در بین ما نیستند.سیروس قایقران کاپیتان تیم ملی ایران بر سر تصاحب توپ با کاپیتان آن روز پرسپولیس در جدال است. 
قایقران که در ماه قبل از این دیدار در رقابت های جام ملتهای آسیا 1988قطر کاپیتان تیم ملی ایران بود و با این تیم به مقام سومی جام ملتهای آسیا رسید، در این دیدار پشت سر بازیکن قدیمی انزلی محمود پیشگاه هادیان به زمین مسابقه گام گذاشته بود.

 

1682985

دیدگاه‌ها