کد خبر : 1804632 | 26 دی 1400 ساعت 10:46 | 14.6K بازدید | 35 دیدگاه

رییس زنیت؛ آزمون 99 درصد در جمع ما می ماند

آیا سردار آزمون در تعطیلات زمستانی اردوی تیم زنیت را ترک می کند؟ خیلی ها به این سوال پاسخ منفی می دهند!

رییس زنیت؛ آزمون 99 درصد در جمع ما می ماند 

به گزارش "ورزش سه"، به این خاطر که در فصول گذشته هم با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی یا زمستانی خبر از حضور سردار آزمون در تیم  های متعدد اروپایی به گوش می رسید اما او به حضور خود در فوتبال روسیه ادامه می داد و این حضور اکنون به 8 فصل رسیده است. در تیم های روبین – روستوف و زنیت که تیم سوم قهرمان لیگ برتر روسیه است. 

 

تعطیلات زمستانی این فصل هم برای سردار آزمون از این قاعده مستثنی نبوده است. ابتدا گفته شد که سردار آزمون با تیم لیون توافق کرده است. در ادامه اینطور گفته شد که توافق سردار آزمون با لیون به خاطر دیگر پیشنهادات رسیده قطعی نیست. خبر از تمایل نیوکاسل – یووه – آتلانتا و دیگر تیم های اروپایی برای بخدمت گیری مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رسانه های اروپایی منتشر شد اما باز هم به نظر می رسد سردار آزمون در فوتبال روسیه می ماند. به خاطر حضور در اردوی تیم زنیت در دبی. او اگر نیت به جدایی از این تیم داشت می بایست در تست پزشکی تیم جدیدش شرکت می کرد نه اردوی تیم زنیت در دبی. 

 

به این ها اظهار نظر رییس باشگاه زنیت را هم اضافه کنید. رئیس باشگاه زنیت در پاسخ به سوال خبرنگار روس در زمینه اینکه آیا یوونتوس پیشنهادی برای جذب قرضی یا دائمی آزمون در زمستان داده، گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی از یوونتوس برای جذب قرضی یا دائمی آزمون به دست ما نرسیده است.هم چنین این مسئول بلند پایه زنیت در زمینه اینکه آیا آزمون زمستان تیم را ترک خواهد کرد،پاسخ داد: به نظرم آزمون 99 درصد در زنیت می ماند و در زمستان از تیم جدا نمی شود.

 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تا پایان فصل جاری با تیم زنیت قرارداد دارد. زنیت برای خرید او از روبین 12 میلیون یورو هزینه کرد و بابت هر قهرمانی در لیگ برتر روسیه 1 میلیون یوروی دیگر به تیم روبین پرداخت کرد. 3 میلیون یورو در 3 فصل گذشته و احتمالا یک میلیون یوروی دیگر بابت قهرمانی در فصل جاری به تیم روبین پرداخت خواهد کرد. با توجه به اظهار نظر رییس باشگاه زنیت در مورد وضعیت سردار آزمون و اینکه تعطیلات زمستانی آخرین فرصت برای فروش سردار آزمون خواهد بود به نظر می رسد روس ها نظر سردار آزمون را برای تمدید قرارداد این بازیکن جلب کرده اند. تمدید قرارداد با سردار آزمون به زنیت  اجازه می دهد روی فروش او با یک قیمت خوب در آینده حساب باز کند. 

سردار آزمون در روزهای آتی برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به منظور بازی با عراق  و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن به تهران سفر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها