کد خبر : 1804729 | 26 دی 1400 ساعت 18:35 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

بعد از تنها شش ماه؛

رسمی؛ رافا بنیتس از اورتون اخراج شد

رافا بنیتس پس از یک دوره فاجعه بار شش ماهه حضور در گودیسون پارک، رسما از سمت سرمربیگری باشگاه اورتون اخراج شد.

رسمی؛ رافا بنیتس از اورتون اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، دوران بازگشت رافا بنیتس به لیگ برتر چندان طولانی مدت نبود و او خیلی زود مجبور به ترک بندر لیورپول شد. باشگاه اورتون ضمن انتشار این خبر در بیانیه ای کوتاه گفت: "اورتون خبر جدایی رافائل بنیتس از تیم را تایید می کند. بنیتس که در ژوئن 2021 به اورتون پیوست، خیلی زود این باشگاه را ترک کرد. اطلاع رسانی در مورد گزینه جایگزین دائمی این سرمربی در زمان مناسب انجام خواهد شد."

 

1683064

 

پس از شروع نسبتا خوب فصل، اوضاع به سرعت رو به وخامت گرایید و اورتون تحت هدایت رافا بنیتس از اواخر سپتامبر تا اوایل دسامبر موفق به کسب حتی یک پیروزی هم در لیگ برتر نشد. برتری غافلگیرکننده مقابل آرسنال برای مدت کوتاهی شرایط را برای رافا بنیتس در اورتون مساعد ساخت، اما شکست تلخ در دربی مقابل لیورپول، باخت 3-1 خارج از خانه برابر کریستال پالاس و شکست با نتیجه ۲-۱ مقابل تیم قعرنشین نوریچ، کار رافا بنیتس را در اورتون تمام کرد.

 

با توجه به سابقه چند ساله این سرمربی در اردوی رقیب یعنی لیورپول، رافا بنیتس از همان بدو حضور در اورتون گزینه چندان محبوبی بین هواداران نبود و طرفداران این باشگاه به اشکال مختلف به توافق او با اورتون واکنش نشان می دادند. اورتون با رافا بنیتس در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و از 19 بازی تنها موفق به کسب 19 امتیاز شده بود.

دیدگاه‌ها