کد خبر : 1804763 | 26 دی 1400 ساعت 20:50 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی و رد شایعه جذب جایگزین برای مدافع مصدوم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای فیکایو توموری جذب نخواهد شد.

پیولی و رد شایعه جذب جایگزین برای مدافع مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، میلان رده دومی فرداشب در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های سری آ میزبان اسپتزیا خواهد بود. ساندرو تونالی محروم است و توموری، سیمون کیائر، آلسیو رومانیولی و پیترو پلگری مصدوم هستند، اما داوید کالابریا و سامو کاستی‌یخو از کرونا بهبود یافته اند. همچنین دو بازیکن کلیدی میلان یعنی فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر نیز غایب هستند چون در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند.

 

استفانو پیولی سرمربی میلان پیش از بازی تیمش مقابل اسپتزیا گفت: "ما باید به عنوان یک تیم بازی کنیم، زیرا در مقابل تیم اسپتزیا قرار داریم که با کلین شیت های خارج از خانه مقابل ناپولی و جنوا پیروز شد، بنابراین ما به ایده های روشنی نیاز داریم. رویکرد ما مقابل جنوا در کوپا ایتالیا درست نبود و می‌دانیم که در مسابقه فردا شب باید مصمم شروع کنیم. ما به خودمان ایمان داریم و سرنوشت ما در دستان ماست."

 

 

1676152

 

 

مصدومیت فیکایو توموری و احتمال جذب جایگزین برای او: "ما نمی خواهیم کسی را به جای بیاوریم اما بازیکنی را پیدا می‌کنیم که تیم را بهبود ببخشد. پیر کالولو و متئو گابیا نشان می‌دهند که برای بازی‌های مهم آماده هستند، بنابراین اگر فرصتی دست دهد، خوب است که بازی کنند. در غیر این صورت توموری فقط باید سه یا چهار بازی را از دست بدهد. اگر به او بستگی داشت، فردا دوباره بازی می کرد، اما سه تا چهار هفته طول می کشد.

 

 

1683111

 

 

ما باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم و در هر مسابقه ای که فوتبال خود را بازی می کنیم، قهرمان باشیم. اگر این کار را انجام دهیم، اسپتزیا را شکست خواهیم داد."

دیدگاه‌ها