کد خبر : 1804809 | 26 دی 1400 ساعت 23:55 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین نیمکت‌نشینی طارمی در لیگ برتر پرتغال

نام ستاره ایرانی پورتو در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل بلننسس دیده نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته هجدهم و آغازین دور برگشت لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست نفرات خود دارد، از ساعت ۲۴ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه ناسیونال دو جامور به مصاف تیم قعرنشین بلننسس خواهد رفت.

 

مهدی طارمی که در ۱۷ مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر پرتغال همواره در ترکیب پورتو حضور داشت و در این مدت ۹ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد، امشب مقابل بلننسس برای نخستین بار دور از ترکیب تیمش دیده می‌شود و نیمکت‌نشین شده است.

 

 

1683205

 

 

ستاره ایرانی پورتو که چهار شب قبل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی پرتغال در ترکیب تیمش مقابل ویزلا حضور داشت و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد، امشب هم برابر بلننسس دور از نفرات اصلی تیمش است.

 

طارمی طی دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل استوریل و بنفیکا موفق به گلزنی شده و یک پاس گل داده بود که امشب این شانس را به‌عنوان بازیکن اصلی ندارد ولی امیدوار است در نیمه دوم به میدان برود و آمار گل‌های خود را بهتر کند.

 

تیم فوتبال پورتو که در دور رفت لیگ برتر پرتغال بدون شکست بوده، با ۱۵ پیروزی و دو تساوی در این فصل ۴۷ امتیازی و تیم صدرنشین است که در صورت باخت مقابل بلننسس نیز جایگاه آنها تغییری نمی‌کند.

دیدگاه‌ها