کد خبر : 1804856 | 27 دی 1400 ساعت 10:57 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش بلندپروازانه نیوکاسل برای جذب دروازه‌بان PSG

باشگاه نیوکاسل در حال آماده کردن پیشنهادی برای جذب کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، است.

تلاش بلندپروازانه نیوکاسل برای جذب دروازه‌بان PSG

به گزارش "ورزش سه"، ناواس با فتح سه لیگ قهرمانان و یک لالیگا به همراه رئال مادرید یکی از پرافتخارترین دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ‌های اروپایی است.

این بازیکن در سال 2019 از رئال مادرید جدا شده و به پاری سن ژرمن رفت و در این تیم نیز نمایش خوبی را از خود ارائه کرد.

ناواس از زمان پیوستن به پی اس جی تا به حال 97 بازی برای این تیم انجام داده و این فصل نیز علیرغم جذب جانلوییجی دوناروما همچنان به حضورش در ترکیب اصلی این باشگاه فرانسوی ادامه داده است.

دوناروما پس از قهرمانی در رقابت‌های یورو 2020 به همراه تیم ملی ایتالیا به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شده و به پی اس جی پیوست اما در کمال ناباوری، تعداد بازی‌هایش در این فصل از ناواس کمتر بوده است.

 

1647044

 

حالا RMC اسپورت خبر داده که نیوکاسل تماس‌هایی را با مدیران باشگاه پی اس جی داشته و اعلام کرده که به جذب ناواس علاقمند است.

با این حال گفته می‌شود که این باشگاه فرانسوی دوست دارد ناواس را تا پایان فصل در ترکیب تیمش حفظ کند و تمایلی به موافقت با انتقال این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد.

هرچند پیشنهاد  بلندپروازانه نیوکاسل ممکن است با تکیه بر ثروث هنگفت مالک عربستانی این باشگاه برای پی اس جی وسوسه‌کننده باشد و مدیران این باشگاه را وادار کند تا بیشتر به احتمال فروش این دروازه‌بان 35 ساله در ماه ژانویه فکر کنند.

هرچند مشخص نیست که آیا ناواس نیز علاقه‌ای به ترک پاریس و حضور در لیگ برتر انگلیس دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها