کد خبر : 1804933 | 27 دی 1400 ساعت 17:38 | 42.1K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای کادنا سر

هالند؟ رئال مقابل سیتی هیچ شانسی ندارد

کادنا سر مدعی شد که ارلینگ هالند در صورت جدایی از دورتموند احتمالا راهی منچسترسیتی خواهد شد.

هالند؟ رئال مقابل سیتی هیچ شانسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، هالند در چند فصل اخیر نمایش درخشانی را از خود ارائه  کرده و همین باعث شده که به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان اروپایی در  سن 21 سالگی تبدیل شود.

باشگاه‌های بزرگ بسیاری در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند  و قصد دارند پیشنهادهایی را برای جذب او ارائه کنند.

دورتموند شنبه شب در دیدار برابر فرایبورگ با نتیجه 1-5 به پیروزی رسید و هالند نیز موفق شد در این بازی برای تیمش دبل کند اما در صحبت‌های پس از بازی به رفتارهای مدیران این باشگاه اعتراض کرد.

 

 

1680123

 

 

این ستاره نروژی به ویاپلی گفت:« در شش ماه اخیر تصمیم گرفتم که هیچ چیزی درباره دورتموند نگویم که بی‌‌احترامی‌ای به این تیم باشد. اما حالا باشگاه من را تحت فشار قرار داده تا تصمیم بگیرم. تمام چیزی که می‌خواهم این است که فوتبال بازی کنم.»

 

از رئال مادرید، بارسلونا و سیتی به عنوان سه باشگاهی که به شکل جدی خواهان هالند هستند نام برده می شود ولی در اسپانیا معتقدند ستاره نروژی راهی سیتی و لیگ برتر خواهد شد.

کادنا سر در این رابطه گزارش داد که بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان و علی رغم تمام خوشبینی های خوان لاپورتا(رئیس) قدرت رقابت برابر رئال و سیتی برای جذب هالند را ندارد. همین شرایط برای رئال در رقابت با سیتی وجود دارد.

 

 

1679787

 

 

قدرت مالی بیشتر سیتی و حضور پپ گواردیولا روی نیمکت از یک سو و اینکه هالند قصد دارد خود رهبر یک پروژه باشد از سوی دیگر، باعث خواهد شد تا او در نهایت سیتی را به رئال ترجیح بدهد. رئال مادرید فعلا تمام تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه گذاشته و او قرار است مرکز توجه در باشگاه مادریدی باشد. حضور وینسیوس و کریم بنزما هم باعث خواهد شد رقابت به بالاترین سطح برسد. شرایطی که در سیتی وجود ندارد و هالند می تواند با خیال راحت هر بازی در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد و خوش بدرخشد.

دیدگاه‌ها