کد خبر : 1804953 | 27 دی 1400 ساعت 16:17 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

مارتینس و رونی

دو گزینه نهایی مشیری برای سرمربیگری اورتون

روبرتو مارتینس در صدر فهرست گزینه‌های جانشینی رافائل بنیتس روی نیمکت تیم فوتبال اورتون قرار دارد.

دو گزینه نهایی مشیری برای سرمربیگری اورتون

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون روز گذشته سرمربی اسپانیایی‌اش را اخراج کرد و اکنون روزنامه سان در خبری اختصاصی مدعی شده که این باشگاه در نظر دارد سرمربی سابقش روبرتو مارتینس را برگرداند. این در حالی است که مارتینس با فدراسیون فوتبال بلژیک قرارداد دارد و می‌خواهد این تیم را در جام جهانی 2022 هدایت کند. به همین دلیل هم امکان رد پیشنهاد اورتونی‌ها از سوی این مرد اسپانیایی وجود دارد.

 

 

1252147

 

 

از این رو فرهاد مشیری مالک اورتون یک گزینه دیگر را هم در فهرست خود قرار داده که آن هم وین رونی، سرمربی حال حاضر تیم فوتبال دربی کانتی در دسته اول فوتبال انگلیس است. رونی دوران بازی خود را در اورتون آغاز کرد و پس از ترک منچستریونایتد هم مقطع کوتاهی در این تیم حضور داشت.

 

 

1683064

 

 

بنیتس در تابستان سال جاری هدایت آبی‌پوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفت و 6 ماه توام با ناکامی را در گودیسون پارک سپری کرد که پایان آن باخت تحقیر‌‌‌آمیز 2-1در خانه نوریچ قعرنشین در ابتدای هفته جاری بود که اورتون را به رده شانزدهم فرستاد، جایی که تنها 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

 

 

1663946

 

 

بنیتس پنجمین سرمربی اورتون در 6 سال اخیر است که از این تیم اخراج می‌شود. مارتینس 48 ساله که مشیری امیدوار است به گودیسون پارک برگردد، یکی از همین مربیان بود که سال 2016 توسط مالک فعلی باشگاه اخراج شد.

 

 

1683382

 

 

از دانکن فرگوسن دستیار 50 ساله بنیتس، فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی و نونو اسپریتو سانتو سرمربی سابق تاتنهام هم به عنوان سه گزینه دیگر هدایت تیم اورتون نام برده می‌شود.

دیدگاه‌ها