کد خبر : 1805011 | 27 دی 1400 ساعت 18:31 | 31.4K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل شکست قهرمان؛ این تصاویر را ببینید

مس کرمان قهرمان فصل گذشته جام حذفی را حذف کرد تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات این فصل ملحق شود.

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان با نیت پیروزی در برابر فولاد وارد میدان شد و این ایده اش نبود وداع آبرومندانه ای با این بازی ها داشته باشد به خصوص که در لیگ یک درگیر صعود به لیگ برتر است. به همین بهانه زودتر از فولاد به گل رسید. سبک بازی فولاد در این بازی مثل همیشه بود و برای پیروزی در جریان بازی موقعیت هایی را هم به دست آورد اما مسی ها در حد توان همان طور که در تصاویر پیداست سعی می کردند برنده درگیری های فیزیکی و نبردهای یک در برابر یک باشند و در هر صحنه ای موفق به انجام این کار نمی شدند خود را در مسیر توپ قرار می دادند تا مانع از آسیب به دروازه خودی شوند. در نهایت هم برنده شدند. به لطف عملکرد بهتر در ضربات پنالتی. 

 

موفقیت مس در ضربات پنالتی شاید هم محتمل بود. به این خاطر که نتیجه بازی بیشتر به سود مس کرمان بود تا فولاد. چون مس تیم دسته اولی بود و فولاد تیم لیگ برتری و از سویی فولاد قهرمانی جام حذفی را  یدک می کشید. فولاد بعد از زدن گل تساوی نشان داد چه فشار روحی و روانی را تحمل می کرد. ساده ترین پیش بینی هم این است که مس در ضربات پنالتی با ذهنیت برنده پشت  ضربات ایستاد و در نهایت به آنچه که می خواست دست یافت. هر چند نباید از سیوهای دروازه بان این تیم به آسانی گذشت. 

 

جنگیدن خصوصیت تیم های دسته اولی است. به این خاطر که در لیگ یک بیش از نیمی از تیم ها برای صعود به لیگ برتر می جنگند، در حالی که در لیگ برتر بقاء در جدول بازی ها ارزشمند است در لیگ یک موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند. به همین خاطر است که در دسته اول تیم ها می دوند تا یک متر هم بهم فضا ندهند. 

 

مس بهتر از فولاد جنگید و برنده شد. این در تصاویر کاملا مشخص است.

 

1683456

 

1683457

 

1683458

 

1683459

 

دیدگاه‌ها