کد خبر : 1805028 | 27 دی 1400 ساعت 19:13 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است 

قنبری:بازی مقابل امیدهای نفت راحت نبود

مدافع باتجربه خیبر خرم آباد می گوید هدفشان صعود به لیگ برتر است و در مرحله بعدی به جام حذفی فکر می کنند.

قنبری:بازی مقابل امیدهای نفت راحت نبود 

به گزارش ورزش سه، مهرداد قنبری در مورد برد پرگل خیبر مقابل امیدهای صنعت نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: صنعت نفت تیم  امید هایش را به این مسابقه فرستاده و بازی خوبی بود. زمین نامساعد بود ولی با این حال شرایط خوب پیش رفت و توانستیم پیروز شویم البته این را بگویم که امیدهای صنعت نفت بازیکنان بسیار خوبی بودند و خدا را شکر که به مرحله بعدی رفتیم.


این بازیکن که در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل هم داد در این باره عنوان کرد: لطف خدا و زحمات بچه‌ها بود که توانستم یک گل هم از روی نقطه پنالتی بزنم و شرایط بد نبود. تمرکز کامل ما روی صعود به لیگ برتر است و جام حذفی زیاد برای ما مهم نیست.


وی در پاسخ به این سوال که خیبر می تواند به مراحل بعدی هم صعود کند یا خیر گفت: بستگی به قرعه دارد ولی تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی لیگ است که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و این هدف اصلی باشگاه است و اگر در این بین بتوانیم صعود کنیم که بهتر و اگر هم نشد خیلی مهم نیست. 


قنبری در مورد اینکه خیبر سال گذشته هم صنعت نفت آبادان را از جام حذفی حذف کرده بود توضیح داد: شرایط تیم ما خوب بود و از آن طرف صنعت نفت تیم امیدشان را فرستاده بودند و به نظر من بازی مقابل امید ها هم سخت است زیرا جوان هستند و انگیزه دارند و زیاد می دوند و ما در نیمه اول هم کمی به مشکل خوردیم وبازی راحتی نداشتیم ولی به لطف خدا بردیم.


قنبری در پایان در مورد رده سومی خیبر در لیگ دسته یک آزادگان و اینکه مدعی صعود هستند افزود: هدف باشگاه و مالک تیم این است این تیم صعود کند و جزء این راه حلی ندارد چرا که کادر و بازیکنان خوبی داریم و از آن طرف هواداران هم بسیار حمایت می‌کنند و انشاالله صعود خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها