کد خبر : 1805033 | 27 دی 1400 ساعت 19:32 | 24.9K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره فرانسوی یونایتد و رد دو پیشنهاد لیگ برتری

به نظر می‌رسد که آنتونی مارسیال علاقه ای ندارد که در لیگ برتر انگلیس به فوتبال خود ادامه دهد.

ستاره فرانسوی یونایتد و رد دو پیشنهاد لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مدیر برنامه‌های آنتونی مارسیال تایید کرد که این بازیکن به دنبال یک چالش جدید است، شایعات زیادی در مورد او مطرح شد. از سویا به عنوان یکی از مهمترین مشتریان ستاره فرانسوی منچستر یونایتد نام برده شد اما اخیراً منابع انگلیسی مدعی شدند که شیاطین سرخ پیشنهاد باشگاه اسپانیایی را رد کرده‌اند.

 

تلگراف مدعی شد دلیل مخالفت منچستریونایتد با انتقال قرضی آنتونی مارسیال به سویا این بوده که باشگاه اسپانیایی اعلام کرده که تنها نیمی از دستمزد هفتگی 200 هزار پوندی او را پرداخت خواهند کرد و بقیه آن به عهده خود شیاطین سرخ است.

 

 

1673292

 

 

اعتقاد بر این است که منچستریونایتد به همه باشگاه‌های علاقه‌مند به مارسیال هشدار می‌دهد که اگر قرار است او در نیم فصل به صورت قرضی برود، باید شرایط بسیار خاصی رعایت شود. در واقع آنها خواستار دریافت مبلغ این انتقال قرضی و پرداخت کامل دستمزد بازیکن در این دوره هستند.

 

فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، نیز ضمن تایید این موضوع اعلام کرده که ستاره فرانسوی خواهان جدایی از اولدترافورد در ژانویه است اما دوست ندارد به کارش در لیگ برتر ادامه دهد و به همین خاطر پیشنهاد نیوکاسل و تاتنهام را رد کرده است. رومانو همچنین از بارسلونا، یوونتوس یا سویا به‌عنوان مقصدهای احتمالی آنتونی مارسیال نام برده است.

دیدگاه‌ها