کد خبر : 1805153 | 28 دی 1400 ساعت 11:53 | 29.4K بازدید | 3 دیدگاه

نامه زدیم تا بیرانوند دوربین بخرد 

بهترین گلر نیم‌ فصل از نظر مربی سابق پرسپولیس

مربی سابق دروازه‌بانان پرسپولیس در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما از دروازه‌بانی، تربیت دروازه‌بانان و برخی خاطرات مرتبط گفت.

به گزارش ورزش سه،  محسن سیدی در «سلام تهران» با اشاره به نسبت فامیلی با بازیگر سینما، هومن سیدی، در پاسخ به اینکه دریافت سیمرغ‌های جشنواره فیلم فجر بهتر است یا قهرمانی مربی دروازه‌بانان، گفت: امیدوار هستیم هومن سیدی اسکار نیز بگیرد و مایه افتخار است. اما از آن جهت که همیشه با عشق به کار خود می‌پردازم قهرمانی‌های من در پرسپولیس و سایپا خیلی ارزشمند بود.

وی با اشاره به خاطره‌ای پسر عموی خود، مطرح کرد: هومن همیشه خاص بود و در مناسبت‌ها و فامیل کم دیده می‌شد. وقتی من در تیم سایپا به تهران آمده بودم، هومن در گیلان به تحصیلات خود ادامه می‌داد و در شبکه باران فعالیت هنری داشت و ارتباطی با هم داشتیم. روزی درباره کلاس‌های بازیگری امین تارخ در تهران با من مشورت کرد. به او گفتم اگر دو پا داری، دو پای دیگر قرض کن و خود را برسان. در کلاس‌ها شرکت کرد که هم‌دوره ترانه علیدوستی بود و پس از آن اولین فیلمش چهارشنبه سوری به نمایش درآمد.

 

1683682

 

سیدی در رابطه با نقش خود در تربیت علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: در رابطه با تربیت نیروی انسانی، یک فرد نمی‌تواند خود را مطرح کند چراکه فرآیند و سلسله اتفاقات تعیین‌کننده هستند.

 

وی با اشاره به خاطره‌ای از علیرضا بیرانوند، بیان کرد: سر برنامه‌‌ای برای علیرضا بیرانوند مشکل انضباطی  پیش آمده بود که فردی را جایگزین کرده بودیم. از آنجایی که تمرینات بعدازظهرها بود گفتیم علیرضا را از تمرینات دور نکنیم چون می‌خواهد به تیم ملی برود‌ پس صبح به تمرین می‌‌رفت. علیرضا را به تمرین بردیم و من تمرینات خیلی پرفشاری می‌دادم چراکه می‌دانستم قرار است به تیم ملی برود. او خیلی ناراحت و عصبانی بود‌. از طرفی از تمامی تمرینات فیلمبرداری می‌شد. یک صحنه توپ را به گونه‌ای شوت کرد که به دوربین فیلمبرداری برخورد کرد. دوربین شکسته شد. من سریع نامه‌ای زدم که اگر بیرانوند تا فردا دوربین نخرد دیگر به تمرین نیاید. در آنجا یک دوربین برای فیلمبردارمان گرفتیم.

 

1683681

 

این مربی با اشاره به بهترین دروازه‌بان نیم‌فصل، گفت: از آنجایی که دیده‌ام ایمان صادقی بعد از اینکه از لیگ برتر رفت و چالش‌هایی که در لیگ ۱، داماش گیلان و شاهین بوشهر داشت و درحال حاضر نیز ۱۴ بازی کرد ولی جابجا نشد، کارش خیلی ارزشمند بود. هم‌چنین گلر تیم سپاهان نیز جابجا نشد. علی محسن‌زاده در نفت مسجد سلیمان به همین صورت که فرآیند سختی را گذراند تا مجدد به لیگ برتر آمد.

 

سیدی در پایان با اشاره به دیگر دروازه‌بانان، مطرح کرد: دروازه‌بانان درحال حاضر با توجه به مسائل اقتصادی و دلار، موقعیت خوبی دارند. دروازه‌بان استقلال، رضایی، جزء پدیده‌های نیم‌فصل اول بود. هم‌چنین گلر فولاد، غلامزاده، که نکونام به او میدان داده است.

دیدگاه‌ها