کد خبر : 1805166 | 28 دی 1400 ساعت 12:40 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

دروازه‌بان مشکی می‌پوشد؛

فوتبال ملی زنان با پیراهن سفید مقابل هند

جلسه هماهنگی پیش از اولین بازی تیم ملی فوتبال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا برگزار شد.

فوتبال ملی زنان با پیراهن سفید مقابل هند

به گزارش "ورزش سه" نشست هماهنگی تیم‌های شرکت کننده در گروه A رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022 به صورت آنلاین برگزار شد؛ در این جلسه هماهنگی که نمایندگان تیم‌های فوتبال زنان ایران، هند، چین و چین‌تایپه حضور داشتند، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت‌هایی را درباره شرایط برگزاری مسابقات ارائه کرد.

 

هم‌چنین آخرین قوانین و مقررات مربوط به این رقابتها توسط مسئولین برگزار کننده و ناظر داوری برای سرپرستان ارائه شد و رنگ لباس تیم‌ها برای انجام مسابقات در جام ملت‌های آسیا 2022 مشخص شد.

 

1683700

 

1683698

 

1683699

 

براساس هماهنگی انجام شده، تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار خود که روز پنجشنبه 30 دی ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای با تیم ملی هند خواهد بود، با پیراهن و شورت یک دست سفید رنگ به میدان می‌رود و دروازه‌بان نیز از رنگ پیراهن مشکی استفاده می‌کند؛ در مقابل هندی‌ها با پیراهن‌های آبی‌رنگ در زمین مسابقه حضور پیدا می‌کنند.

 

بعد از مصاف با هند، تیم ملی فوتبال زنان ایران دو دیدار بعدی خود مقابل چین و چین‌تایپه را نیز با پیراهن‌های قرمزرنگ به میدان خواهد آمد تا مسابقه اول تنها دیداری در مرحله گروهی باشد که زنان فوتبال ایران با پیراهن اول خود به میدان می‌آیند.

دیدگاه‌ها