کد خبر : 1805184 | 28 دی 1400 ساعت 13:32 | 28.8K بازدید | 5 دیدگاه

جمله تند سعادتمند درباره فریادشیران

احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال به حذف سرخابی‌ها از آسیا و مصاحبه‌ای که فریادشیران علیه‌اش انجام داده بود، واکنش نشان داد.

جمله تند سعادتمند درباره فریادشیران

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند که در مراسم شهدای گم‌نام در وزارت ورزش حضور پیدا کرده بود در این خصوص گفت: امروز وزارت ورزش افتخار این را داشت که میزبان دو شهید گم‌نام جاودانه باشد. من فقط می‌توانم در یک جمله بگویم که این شهدای گم‌نام حتی اسم‌شان هم نیست و هیچگونه منتی بر ما نگذاشتند و در معامله با خدا وقتی جان‌تان را می‌دهید و حتی اسم‌تان هم برنمی‌گردد، جایگاه‌تان خیلی بالاست. من در خیلی کارها به این عزیزان توسل می‌کنم و کمک می‌خواهم که جامعه ورزش که در دفاع مقدس و انقلاب اثر گذار بوده، با حضور این دو عزیز فرهنگ ایثارگری و شهادت و اخلاق پهلوانانه در ورزش کشور ما رونق پیدا کند.

 

او ادامه داد: ما به این‌ها واقعا بدهکاریم و برای دفاع از دین و ناموس و مملکت عاشقانه رفتند و عاشقانه هم برگشتند و همه مردم ایران به این عزیزان بدهکارند و با علاقه قلبی خودشان در این مراسم حضور پیدا کردند.

او در خصوص حذف سرخابی‌ها که خیلی‌ها آن را حاصل کار مدیران قبلی می‌دانستند گفت: این تیم‌ها باید زیر ساخت‌شان درست شود و در زمینه‌هایی که در محورهای مختلفی است باید اصلاح صورت بگیرد.

 

او در خصوص مصاحبه فریادشیران برعلیهش و ماجرای دیاباته گفت:  آقای فریادشیران باید خودش را به روانپزشک معرفی کند! من هنوز هم با دیاباته در ارتباطم و همه می‌دانند این اتفاقات در زمان چه کسی بوده است.

دیدگاه‌ها