کد خبر : 1805261 | 28 دی 1400 ساعت 18:18 | 40.7K بازدید | 10 دیدگاه

۷ تیم منتظر تقابل استقلال - پیکان؛

پایان یک هشتم نهایی جام حذفی با سه شگفتی!

با پایان بازی‌های امروز، تکلیف ۷ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

پایان یک هشتم نهایی جام حذفی با سه شگفتی!

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که بازی استقلال به خاطر موارد کرونایی خود و با تصمیم سازمان لیگ، لغو شد، تیم لیگ دسته دومی «خلیج فارس ماهشهر» شگفتی خلق کرد و با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رسید.

 

نکته جالب اینکه از بین هشت تیم مرحله نهایی جام حذفی، سه تیم از لیگ‌های پایین هستند و نکته جالب این هر سه، با پیروزی مقابل لیگ‌برتری‌ها به این مرحله رسیدند.

 

مهمترین اتفاق این مرحله، حذف مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی یعنی فولاد بود که با شکست برابر مس کرمان رقم خورد. این در حالی است که تیم نایب قهرمان حذفی یعنی استقلال تنها تیمی است که بازی خود را برگزار نکرده و باید دید تکلیف فینالیست پارسال چه خواهد شد.

 

* خلیج فارس ماهشهر (نفت مسجدسلیمان و هوادار)
شاگردان سجاد قنواتی که در مرحله قبلی به شکلی عجیب توانستند هوادار را از پیش رو بردارند، در این مرحله هم شگفتی سازی کردند و توانستند نفت مسجدسلیمان را شکست دادند. در بازی امروز عباس طهماسبی و مصطفی بداوی برای خلیج فارس گلزنی کردند.

 

1683822

 

* خیبر خرم آباد (مس شهربابک و صنعت نفت)
تیم عبدالله ویسی که با پیروزی مقابل مس شهربابک به یک هشتم رسیده بود، با پیروزی مقابل صنعت نفت به مرحله بعدی رسید. این تیم خرم آبادی در حالی مقابل صنعت نفت قرار گرفت که این تیم آبادانی با امیدهایش پای به میدان گذاشت و ۱-۰ هم پیش افتاد اما در ادامه خیبری‌ها پنج گل زدند و به عنوان مقتدرترین تیم این مرحله راهی یک چهارم شدند.

 

* مس کرمان (ماشین سازی و فولاد)
نکته جالب جام حذفی این است که دو تیم همنام یعنی مس کرمان و مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند. در بازی روز گذشته مس کرمان از فولاد پیش افتاد و تا دقیقه ۸۷ هم پیروز میدان بود تا اینکه وحید حیدریه گل مساوی را به ثمر رساند. مس کرمان در این بازی دو ضربه به تیرک هم زده بود. در نهایت هم اما با ضربات پنالتی، مس در غیاب سرمربی اش، پیروز شد.

 

* پرسپولیس (ویستاتوربین و ذوب‌آهن)
سرخپوشان تهرانی در حالی ذوب آهن را با سه گل شکست دادند که دور قبلی ویستاتوربین را با نتیجه ۴-۰ از پیش رو برداشته بودند. در این بازی مهدی عبدی دو گل به ثمر رساند و وحید امیری هم با شوتی تماشایی گل بعدی را به نامش ثبت کرد. پرسپولیس در مرحله بعدی میزبان خواهد بود.

 

1683823

 

* آلومینیوم اراک (فجرسپاسی و سپاهان)
تیم رسول خطیبی از جمله تیمهایی است که در دو بازی متوالی، حریفان لیگ برتری را شکست داده و با شایستگی به یک چهارم نهایی صعود کرده است. نکته جالب اینکه در بازی دیروز، سپاهان گل اول را زد اما در ادامه میلاد فخرالدینی گل تساوی را زد و آلومینیوم هم در ضربات پنالتی از سد حریف گذشت.

 

* مس رفسنجان (شهرخودرو و استقلال ملاثانی)
دومین تیم مسی جام حذفی، مس رفسنجان است که امروز موفق شد شهرخودرو را شکست دهد. نکته جالب اینکه مس در ورزشگاه امام علی سیرجان از حریف خود میزبانی کرد و در نهایت با گل دقیقه ۱۰۶ کاپیتان محسن آذرباد به پیروزی رسید.

با برگزاری بازی استقلال و پیکان، تکلیف هشت تیم نهایی مرحله یک چهارم نهایی مشخص خواهد شد و البته پس از قرعه کشی، جدول بازیها نیز تعیین می‌شوند تا به این ترتیب جام حذفی به مراحل نهایی خود نزدیک شود.

دیدگاه‌ها