کد خبر : 1805336 | 29 دی 1400 ساعت 10:25 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تایسون در تدارک بازگشت تاریخی به رینگ

مایک تایسون، ستاره سابق دنیای بوکس، در نظر دارد تا بازگشتی تاریخی و به یاد ماندنی به رینگ را رقم بزند.

تایسون در تدارک بازگشت تاریخی به رینگ

به گزارش "ورزش سه"، تایسون مدت‌هاست در نظر دارد که بار دیگر به دنیای بوکس برگردد و مبارزه‌ای که در نوامبر 2020 با روی جونز جونیور انجام داد را تکرار کند اما هنوز نتوانسته به هیچ یک از پیشنهاداتش پاسخ مثبت بدهد. 


بسیاری باور دارند که تمرکز تایسون حتی از دوران حضورش در این ورزش به عنوان یک بوکسور حرفه‌ای نیز بیشتر است و او قصد ندارد خودش را به هیچ قیمتی بفروشد. 


او حتی پادکستی جذاب را با حضور چندین نفر از ستارگان ورزشی به راه انداخته و مشاغلی که در دیگر رشته‌ها داشته را نیز گسترش داده است. 


جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ بوکس جهان به دلایل مشخصی نه تنها مبارزه جیک و لوگان پل، دو برادر تولید محتواکننده در یوتیوب، را مورد انتقاد قرار نداده، بلکه با آنها ارتباط هم برقرار کرده است. 

 

1549475


تایسون از لحظه اول از این دو نفر حمایت کرد و حالا قصد دارد به خاطر این حمایت سودی را نصیب خودش کند. اگر فلوید می‌ودر با لوگان پل روبر شود، مایک تایسون هم مذاکرات پیشرفته‌ای را انجام داده تا در لاس وگاس با جیک پل مبارزه کند. 


تایسون در روزهای ابتدایی سال نوی میلادی اعلام کرده بود که دوست دارد بار دیگر به رینگ برگردد و نمایندگان هر دو بوکسور در حال مذاکره هستند تا مبلغ قابل توجهی را برای هر بازدید از این مبارزه که قرار است در اواخر سال 2022 برگزار شود دریافت کنند. 


این مبارزه‌ای نمایشی است و تخمین زده می‌شود که حدود 45 میلیون یورو فقط از طریق پرداخت برای تماشا و فروش بلیت به دست بیاید. 


با این حال تایسون روز دوشنبه در پاسخ به سوالی در این باره گفت که از روند مذاکرات اطلاعی ندارد اما سان تایید کرده که هر دوی این بوکسورها پیش از این برای موافقت‌شان برای حضور در این مبارزه را اعلام کرده و به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر از آن هستند.

دیدگاه‌ها