کد خبر : 1805385 | 29 دی 1400 ساعت 14:47 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

آمار مبتلایان روزانه دوباره فراتر از 4 هزار نفر؛

سیر صعودی کرونا علیه آمدن اینفانتیو؟

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران در هفته جاری سیر صعودی داشته و این مسئله می‌تواند برای حضور رئیس فیفا در تهران حاشیه‌ساز شود.

سیر صعودی کرونا علیه آمدن اینفانتیو؟

به گزارش "ورزش سه" علی‌رغم روند خوب واکسیناسیون در ایران و کاهش آمار مرگ و میر نسبت به ماه‌های گذشته، اما شیوع سویه جدید این ویروس که در جهان هم حسابی خبرساز شده، در هفته گذشته در ایران اوج‌گیری داشته و این مسئله می‌تواند بر مسائل فوتبالی هم اثرگذار شود؛ همان‌طور که بازی استقلال-پیکان به واسطه شیوع گسترده بیماری در اردوی آبی‌ها لغو شد و حالا در آستانه دیدار ملی می‌تواند حاشیه‌ساز شود.

 

قرار است برای یکی از دو مسابقه ایران-عراق یا ایران-امارات، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به تهران سفر کند اما از همان روزهای نخست که این خبر مخابره شد، فدراسیون فوتبال شرط اصلی حضور رئیس فیفا را شرایط کرونایی دانسته و حالا اوج‌گیری اومیکرون می‌تواند مانع حضور  اینفانتینو در تهران شود.

 

نگاهی به آمار مبتلایان روزانه در ایران در هفته جاری نشان می‌دهد که شنبه 1421 مبتلا، یکشنبه 2292 مبتلا، دوشنبه 3163 مبتلا، سه‌شنبه 3653 مبتلا و امروز نیز در تازه‌ترین 4060 مبتلا از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است.

باید دید تا هفتم بهمن‌ماه که موعد برگزاری دوئل ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی خواهد بود و احتمالاً جشن صعود در پایان آن مسابقه در صورت پیروزی شاگردان اسکوچیچ به پا خواهد شد، روند ویروس کرونا در ایران چگونه خواهد بود و آیا سفر رئیس فیفا به تهران انجام می‌شود یا این پاندمی باعث لغو سفر او خواهد شد.

دیدگاه‌ها