کد خبر : 1805568 | 30 دی 1400 ساعت 18:10 | 57.9K بازدید | 17 دیدگاه

تنش بین بارسا و بایرن؛ کاتالان‌ها تلافی کردند

بارسلونا پس از چند ماه پاسخ تحرکات پشت پرده بایرن در مورد پدری و سرجینیو دِست را داد.

تنش بین بارسا و بایرن؛ کاتالان‌ها تلافی کردند

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته و حتی در اوایل پاییز، اخبار زیادی در مورد تمایل بایرن به جذب دو بازیکن بارسا شنیده می‌شد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن شیفته بازی پدری گونزالس و سرجینیو دِست بود و تلاش داشت هر دو را جذب کند. 

 

 

1666972

 

 

بایرنی‌ها با اطرافیان پدری در ارتباط بودند و قصد داشتند او را از تمدید با بارسا منصرف کنند و در مورد سرجینیو نیز امیدوار بودند او درخواست جدایی بدهد ولی در نهایت به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسیدند. سرجینیو اعلام کرد که در بارسا می‌ماند و پدری هم ماه نوامبر قراردادش را تا 2026 تمدید کرد.

 

 

1628502

 

 

چند ماه بعد بارسلونا حالا در اندیشه تلافی است. طبق ادعای اسپورت 1 آلمان، بارسلونا در ارتباط مداوم با نیکولاس زوله مدافع ملی‌پوش بایرن است. قرارداد زوله در انتهای فصل تمام می‌شود و او هنوز به پیشنهاد تمدید بایرن پاسخ نداده است و به نظر می‌رسد پیشنهاد بارسلونا مهم‌ترین دلیل آن باشد.

 

 

1547036

 

 

هم‌چنین طبق ادعای این منبع، بارسا به دنبال جذب دو بازیکن جوان آکادمی بایرن است. کنان ییلدیز(16ساله) و گابریل ویدوویچ(18 ساله) که قراردادشان با بایرن به اتمام خواهد رسید، مورد توجه باشگاه کاتالان قرار گرفته‌اند و بایرنی‌ها از این مساله مطلع شده‌اند.

بایرن به هیچ‌عنوان علاقه ندارد دو بازیکن آکادمی خود را در بارسلونا ببیند و همه تلاشش را خواهد کرد تا آنها را حفظ کند. بی‌شک انتقال سه بازیکن از بایرن به بارسا شوک بزرگی به باشگاه آلمانی خواهد بود و تنش‌ها با بارسا را افزایش خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها