کد خبر : 1805576 | 30 دی 1400 ساعت 16:35 | 22.2K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش؛

سقوط آزاد یان اوبلاک؛ بحران زده مثل اتلتیکو

یان اوبلاک دیگر جایی در میان گلرهای برتر دنیا ندارد و فصل جاری همچون اتلتیکو دچار افتی فاحش شده است.

سقوط آزاد یان اوبلاک؛ بحران زده مثل اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه آنوئتا میهمان رئال سوسیه‌داد بود و این بازی را با نتیجه 2-0 به میزبان باسکی خود واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

 

 

1684192

 

 

عدنان یانوزای در دقیقه 33 و الکساندر سورلوت در دقیقه 47 گل‌های تیم آبی‌و‌سفیدپوش باسک را به ثمر رساندند تا این تیم در جمع هشت تیم برتر کوپا دل ری قرار بگیرد.

این دومین ناکامی شاگردان دیه‌گو سیمئونه برای کسب جام در فصل جاری پس از شکست مقابل دیگر تیم منطقه باسک، اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود. اتلتیکو در لالیگا نیز 16 امتیاز با رئال صدرنشین فاصله دارد و عملا هیچکس برای این تیم شانس قهرمانی قائل نیست.

 

 

1684193

 

 

اتلتیکو به معنای واقعی کلمه تیمی بحران زده است و در این بین یان اوبلاک، گلر روخی بلانکو هم در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده و در کنار ضعف خط دفاع، یکی از دلایل بحرانی شدن تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه بوده است.

اوبلاک همواره یکی از بهترین دروازه بان های لالیگا و اروپا در چند سال اخیر بوده اما او در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

اوبلاک در فصل جاری در 29 بازی 36 گل دریافت کرده و این در حالی است که او فصل قبل در 46 بازی این تعداد گل را دریافت کرده بود. این آمار نشان می‌دهد که او از آمادگی خوبی در فصل جاری برخوردار نیست و اتلتیکو هم از این ناحیه ضربه خورده است.

دیدگاه‌ها